Förkyld...

Hej hej hallå dagboken,
Idag va jag & M å spelade innebandy. Det va kul fasten jag blev förskyld på kuppen. Eller så har ja helt enkelt gått å blivit allergisk mot sport. Imorn ska jag å  Madde baka pepparkakor, göra snöänglar & sen ska hon få stryk.

På tisdag bär det av ner till stressen i trollhättan, har så himla mycket att göra så jag spyr av tanken, sen att jag ska åka yttligare 75 mil 10 dagar senare känns ju sådär. Sedan 12 dagar senare skall samma resa göras ner till trollhättan igen totalt 225 mil på 23 dagar, Mysssssssigt. Fast då iof sig är Alex med på tåget så de blir lite roligare hemresa då. Jag har lovat visa han Sthlm´s stolthet under dom ca 3 timmar vi kommer få vara nattugglor i huvudstaden.

Centralstationens mysa uteliv  =)

Han snacka nått om bråk i tunnelbanorna så ja tänkte skicka iväg han på en Äventyrs resa mot Rinkeby, Tensta allternativt Botkyrka. Så ringer ja snuten lagom innan tåget går så dom kan åka å hämta upp han.

Alex skall nämligen med upp till Östersund & fira nyår med Co...fint å inleda det nya året med goda vänner vid sin sida. Sedan hoppas jag på ett bra nytt år 2008 med mycket sol, resor å nya ansikten & att moderaterna råkar få influensa eller försenad vinterkräksjuka & tvingas avgå.


To Be Continued...


Kommentarer
Postat av: Mammii

Håller med om moderaterna....kronisk vinterkräksjuka...hehe...

2007-12-15 @ 22:41:24
URL: http://www.ammiia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0