Något försenat

Skulle ha skrivits i tisdags:

Gaaaaaaaaaaaaahhhhh....!!!!!
Jag vet inte hur, jag vet inte vad, jag vet ingen ting men nu är jag framme.
Rövsvett, tågfobi & 10 timmar senare.
Började bra med att glömma datorn, ipoden samt laddare till de ena efter de andra.
Nej inte alls så att de va stressigt, utan herrn hade lagt ner allt snyggt å prydligt i dataväskan, som nu hänger kvar i hallen hos mor...jävla skit!
Jag fick helt enkelt se fram emot den trevliga resan utan något mänskligt redskap.
ååh fy fan...de va inte lätt må ni tro! tänk er en 3 timmars "Sagan om ringen" film i en trång å jävlig biograf.
Lägg då på Trilogin 3 x 3 Timmar plus en timmes dryg reklam innan filmen börjar, ta sedan bort filmen & lägg dit ett X antal snarkande, högljudda mobil pratare samt några illa luktande & dock att inte förglömma 2 fulla finnar.
Men va fan...de är ju Jul.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0