Hemma Igen...Eller?

Sådär då...11 timmars bilresa & vipps så var man i Östersund igen.
Säga vad man vill om lillstaden men vackert är det då iaf.
Sitter just nu i olov´s soffa & småtänker på livet, utanför snöar det & Olov ligger & sover medans jag är jävligt röksugen! Inga problem, om det inte vore för att nikita drar igång VM i Skall för minsta lilla.

Tänkte berätta lite om Balkan festen i Vänersborg som ägde rum i Lördags.
Det var helt okey, kul att avsluta helgen med Alex & Mäti.
Gick konstigt nog bra på BK oxå...kan säga de va jävligt nära där en tag men leva farligt är bra för magen.
Har igentligen inte så mycke att säga om lördagen förutom att den var näst intill perfekt.

Söndagen firade vi min mor & moster, det var trevligt fastän jag var dunder bakis.

Måndag
Packar,packar & åter packar....
Glider ner en sväng på staden. Det var grått & elendigt men det rörde mig inte i ryggen då jag gick där.
Gjorde ett sissta frisörbesök hos stans bästa frisör enligt mig då da. 120:- dropp in skiiiiit niiiice.
Blev bjuden på mat av Alex på Kvällen som en hej då present, jag fick den stora äran att välja vart, det blev så lyxigt som på Sibylla...

 
Plus dipp 5 :- jävligt manligt ska ni veta....

Va riktigt skönt att träffa Pelle & Olov igen. Sen så kom Madde förbi med äpplepaj, åt dock inte av den pga. pizzan precis innan. Kul....Fast det var väldigt roligt att se henne igen. Hon Är Guld =) 

Att Göra Lista Imorn:

* Frukost. (STOR kaffe + en stadig cigg)
* Rasta Nikita.
* Städa. (Ser ju förjävligt ut!)
* Ringa lite samtal.
* Tripp på stan. (Inviga hemkomsten med en vurpa på torget kanske vore något)
* Rota framm mina slipsar från källaren. (Om jag nu kommer in Pelle!!!)

Kan bli kul...nu ska ja dö på Olov´s soffa...Godnatt
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0