Från ALLT till INGET.

Jag hade verkligen allt.


ALLT som man kan ha, ett nytt liv, ett liv långt bort från gäng, våld, droger & misär, en trevlig tjej, nice lgh i centrum, ett underbart jobb med underbara folk, Jag hade verkligen allt.
Fast för mig så fanns det bara en sak som betydde något.


Nu har jag bara en resväska, mina kläder & en bärbar dator
samt en hjärna med miljontals idéer, tankar & drömmar.

När jag lämnade "vinterlandet" kändes det som en befrielse, att inte ha något att tänka på.

Nu verkar jag av någon dum anledning sakna den staden jag flydde från.
Den staden jag mådde så oerhört dåligt i, den staden som förstörde mig både fysiskt & definitivt psykiskt.

Saknaden av min "dotter" som jag älskade mest av allt går inte att beskriva.
Hon var solstrålen i mitt liv, & kommer aldrig att glömmas.
Det är sjukt att en sådan sorg kan bildas av en person som varit med om så mycket.


Fast dom säger ju det, Hunden är människans bäste vänn...

DU & JAG MOT VÄRLDEN MIN LILLA WENDY GUMMAN...



vila i frid min lilla pitbull....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0