10 budorden

1. Jag är brun, blond å en aning sket snygg!
2. Ut med det gamla & in med det nya...kort å gott, jag har precis vart å skitit.
3. En aning orolig för Engla & hoppas tösen är i livet.
4. Verkar vara en aning "Emo" enligt Madde, jag håller inte med då jag fortfarande tror detta betyder "skära-sig-i-armen-person".
5. Tycker det ska bli skitkul att åka på semester, enda orolig momentet är för hyggien artiklar nere i Bulgarien. tex...Hur bra är standarden på tandborstar, är dom rekomenderade av svenska tandläkar förbundet?
* Har dom dubbelvikt toalettpapper?
* Säljs där ICAs raklödder för 14,90:-?
* Topps? finns det förutom i sverige? Är det mycket eller lite bomull i ändarna & stora frågan är, har dom enns 2 ändar?
* shampo/balsam/tvål...är det piratkopior eller ej? kommer ja få torr hud eller fet hud?
* Finns där någon Colgate sensation White? vitare tänder på 14 dagar..??

Frågorna är många, oroligheten ökar, att vara eller inte vara ett russin?!?!

6. Har funderat lite & tänkt på ett samarbete mellan mig & farsan inom fritidsgårds koncernen, kan en eventuellt telefonterror få Sylte Fritidsgård att lämna ifrån sig  dj utrustningen till bättre behov på Hjortmossens fritidsgård där då jag kommer jobba? Det blir en senare fråga...

7. Kommer jag nån gång få träffa tjejen i Sony Ericsson reklamen som sjunger till Depeche Mode - Enjoy The Silence?
8. Kommer Morfar komma ihåg att köpa ICAs färdigblandade tacco salad på Ica Maxi överby idag?
9. Hur kommer vi komma till Idol audition i Göteborg på lördag? Fixar vi bil nr1 eller 2? Kommer det bli mycket span, kommer det vara kallt, kommer solen eller kommer regnet? bjuds det på kaffe eller måste jag springa till 7eleven? Kommer Mike få gå vidare?
 
10.  Usch vad mycket frågor.

Kommentarer
Postat av: M.a.m.m.a.J.e.s.s.i.c.a

GodDag!
Hoppas du får en bra dag idag :) Om du inte har nånting att göra kan du svara på dagens fråga i min blogg :)

Om du är intresserad kör jag en utlottning av en bloggdesign i min blogg just nu, vinnaren bestämmer själv med mig om hur designen ska se ut :)

/Kram

2008-04-09 @ 14:09:51
URL: http://jyees89.blogg.se
Postat av: Mads.

Hahaha, lilla kimpen, har du gått och blivit BLOND? nu får du genast lägga ut en bild.
ställ upp i idol du med honey

2008-04-09 @ 18:47:55
Postat av: Mammii

Ja fy så jobbigt det verkar vara att åka till Bulgarien. Dom har säkert inga bra hygienartiklar alls. Har faktiskt hört att deras tops är en mardröm, så det är nog bäst att du stannar hemma *blink*
Saknar dig going.
Kramar/Mammii

2008-04-10 @ 00:04:03
URL: http://ammiia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0