de är såå lätt...

Heeeeeeej...
Igår starta jag å min vapendragare Pelle upp  gamla goda gänget SHB igen....dock är detta utdött in real life & tur är la det. Vi har etablerat oss via nätet denna gång, närmare bestämt Dekirm.se! Vi ska ta över & bli Gangster bossar med vårat old school gäng från den gamla goda sköna tiden här i Sylte. Tyvärr sitter halva högen inne för taxi rån, misshandlar, väskryck mm...Jag sitter 4 nätter för Taxirån :S

Vad har hänt mer idag då? jo jessica hörde av sig...allt är fixat & klart & nu är det bara tågbiljetter till sthlm som står på listan. Som nu är fixade...Jag skall ta yttliggare en spruta för Hepatit så är man clean för det oxå =)
Passet får jag ordna i slutet av månaden, då är allt färdigt för avfärd ner till sköna underbara Sunny Beach!
Sex on the beach here i come!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0