El Choco + tips

Har precis lyssnatt färdigt på en av år 2007 bästa självbiografer enligt mitt tycke, El Choco av Markus Lutteman.
Den va så otroligt bra & gripande, så ja har inte ord att resuméra denna bok mer än att jag tycker varje person borde läsa denna. Förvånad blev jag iaf då sissta avsnittet i denna ljudbok var Jonas Andersson själv som pratade, han tackar sina närmaste & avslutar ljudboken med dessa ord:

"Det jag har gjort är något som är jävligt fel, och något som jag självklart inte är stolt över. Jag kan inte få detta ogjort hur mycket jag än vill, men jag tror jag kan ge tillbaka lite om jag kan får komma ut & prata med ungdomar, jag kanske kan hjälpa nån"

Jag tror att bara man har dom fem sissta orden med sig i livet, varje dag så kan man göra så mycket mer än bara vara en vanlig individ...tänk på det, Kunskap är makt!!

Nu ett litet tips, radiokanalen P3 har ett mycket bra program vars namn "P3 dokumentär" som går varje söndag.
Genom deras hemsida kan man även ladda ner dokumentärerna så har du lite tid över så gå in & ta en titt...det är väldigt intressant & man får sig verkligen en tankeställare.

http://www.sr.se/cgi-bin/p3/programsidor/index.asp?ProgramID=2519 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0