...

Tackar moster, det värmde som en kebab efter krogen =)

Ja vad har hänt idag än så länge då?
Jooo jag har gått upp & gjort mig i ordning, vet dock inte vad som komma skall men det märks när Alex ringer. Som just nu står & kör VM i russin i duschen.

Jag har än så länge hjälpt morfar med lite småsaker på gården. Fixat lite som vi karlar rukar göra.
Hittade en bar som vi ska göra reklam för. Dom hade även lite mingel & hitta min kära mangohalva Martin Haake som verkar va en aning självsäker & goo. Hahaha

image128

Må bra...

Alex är påväg hit på en första fika för dagen, känner på mig att detta bara komma skall på fikafronten idag.
Just nu: temperaturen visar hela 21.2+ mysiiiigt =)

Kommentarer
Postat av: Marre

Kul att man träffade på er pojkar idag! :) / Lil sis

2008-04-29 @ 15:37:31
URL: http://maaarree.blogg.se
Postat av: mad

Åh :) favvomartin

2008-04-29 @ 19:38:40
Postat av: Haake!

HahA1 Skicka länken till hemsidan :D

2008-04-29 @ 20:36:15
URL: http://inteokej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0