Flera fika.

Japp men som sagt fikan hos Alex satt som en smäck!
Vidare där ifrån ner till stan, där minsann smälldes det på Strandgatan utecafé, Kaffe & affroboll aka negerboll men de får man inte säga nu för tiden så ja har döpt om det till affroboll. Där va de span för hela slanten...
Det är väldigt trevligt där nere vid vattnet men väldigt mycket "kolla-på-mig-jag-har-pengar" folk. F...That. Vidare till Farsan på Fritidsgården & smällde fika där oxå. Nu har jag en aning kaffe överdos, yttligare lite rödbrunare & väldigt väldigt väääldigt mycket blondare i håret...hahaha...Im a Blondy!

Kanske döpa om bloggen till Blond-kim istället =)
Imorn är de stan & väcka millan & jimmie samt börja dagen med en fika hos dom, det har blivit standard det sissta, jag tycker ju det är väldigt trevligt frågan är om dom tycker det. Nyvakna....man ser hur ögonen rullar i panik för att få förståelse av vad som precis hänt när jag stutsar in där. Det bara lyser "Men ungjävel!! åk tillbaka till Östersund igen så vi kan få sova när vi är lediga" i pannan på dom...nja kanske inte riktigt så illa är det. =)
Imorgon kväll bär det av till bärslandet...treeevligt

Blood in Blood out, Keepit A realetyyy
 

Kommentarer
Postat av: Moster Millan

...humpfff...klockan är halv ett på dan - vart är du? Kaffet är klart! Jag väntar........
Kim - du är välkommen alla tider på dygnet - det vet du!
Du måste se den nya balkongmarkisen jag sytt. Den blev übersnygg.

Kram

2008-04-25 @ 12:31:44
Postat av: Mammii

Ja jag tror nog minsann att du får flytta tillbaka till Östersund...här är vi vakna tidigt och är javan färdig på stört *ler*
Har du hört att Jamie är död? Imorse, så nu är det jättetyst här.
Kram på dig/Mammii

2008-04-25 @ 17:30:35
URL: http://ammiia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0