händer just nu

Just nu:

Precis gjort en "finns i kylen" lunch...det bidde, korssade ägg, pasta & kyckling bös...himmla gott väldigt ungkarl =)
Termomentern visar prick 20.0 + grader & Hoffmaestro dunkar ut i den ljuva försommaren.
Några kalla öl på ett Apberg med lite grillat hade inte suttit helt hundra idag.

Dessutom har jag kommit på vad jag är född till...Kö-Kim!
Idag har jag bara suttit i telefonkö 2 gånger, varav den första kö var min plats 210...smiiiidigt!
Men jag är glad ändå, solen skiner & sommaren börjar sakta med säkert bryta sig loss.
& om 26 dagar är jag påväg ner till värmen så då kan systemet hoppa upp å sätta sig på något som kallas talk to the hand =)


Kommentarer
Postat av: Mammii

Jösses! Har ni 20 grader varmt redan. Här har det varit runt 6-7 grader. Vad är det för köer du suttit i?
Bara 11 dagar tills jag kan krama dig *längtar*
Kram på dig gullungen min.

2008-04-28 @ 19:41:18
URL: http://ammiia.blogg.se
Postat av: Mammii

En sak till.
Korssade ägg?? Vad är det? Korsade mellan höna och häst kanske??? *fniss*
Kram igen.

2008-04-28 @ 22:08:44
URL: http://ammiia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0