Mardröm

För ca 4 timmar sen började jag lyssna på ljudboken "Lasse Wierup´s Svensk Maffia". Eftersom jag alltid somnar ca 20 min senare så är ju beräknad speltid gånger 3, räknas ungefär som så här:


En ljudbok på ca 11 timmar tar 48 timmar för mig men det hör inte hit igentligen.


Jag vet att jag somna nånstans mellan Malmö & Hells Angels kring mellan Bandidos, rätt som det var så befann jag & mina kompisar på torget här i Trollhättan, vi skulle ta nattbussen & åkte med Grästorp/Upphärad bussen som går igenom vårat område vidare ut på landet till bondehålerna. Där på bussen fanns ett gäng med yngre stupfulla killar & tjejer varpå 1 ful liten jävel vars namn Fredrik tydligen var spydig som fan. Vi gav han några chanser sen blev jag trött på skrikhalsen & gick emot han i gång på bussen samt ladda 3-4 fetisar i ansiktet. Han börja vifta & jag sparka han i magen & avsluta med ett klassiskt jämnfota hopp i ansiktet. Då blev han tyst...bussen hade alltså inte kört iväg ännu när detta hände & jag kommer ihåg hur jag tänkte när jag gick fram att ingen av mina närmaste följde med mig då senare det kom fram att alla i hela stan visste att han var högt uppsatt i en suporter klubb till Hells Angels.Nån snorunge hade lyckats ringt HA i Gbg så dom var påväg till Trollhättan för att sätta en kula i pannan på mig & det hela var en sjuk situation. Men inte bara veta det att man kommer dö, för överleva gör man inte om man har HA efter sig de är ju något som varenda Svensson vet i dagsläget. Utan polisen visste att jag räknade mina timmar i livet då nån jävla höjdare där nere i Gbg ringt & förvarnat om att det kommer bli skottlossning för dom va ute efter mig då. Det är inte humor precis!!

Jag överlever & vaknar till exakt samma händelse i berättelsen som fortfarande rullar i öronsnäckorna. Jag har alltså drömt något händelseförlopp i boken & gjort det till min egen version med mig som huvudroll i. De är rätt sjukt, så nu försöker jag lugna ner mina skakiga nerver med fiber mat. Pågen javisst fiberrikt, kellogs cornflakes fiberrikt & yogurt blåbär light 0.5% fett nästan fiberrikt samt ett stadigt jävla glas blå lätt mjölk.

Så till er alla tjejer där ute som läser detta...
Jag lovar jag är inte dum i huvudet. Kolla helst på min utsida först för jag är väldigt snygg bry er inte om insidan.


Kommentarer
Postat av: Mammii

Usch och fy! det lät som en otäck dröm. Knepigt det där med drömmar. Jag har inte så många mardrömmar längre men härom natten hade jag en och då var det väldigt svårt för att somna om sen. Oftast betyder mardrömmar att man är lite stressad, kanske lite nervös över något, förändringar i livet som man inte har kontroll över. Saknar dig hejdlöst, hur ska jag klara mig när du åker på semester..Så länge!!!
Vad fina ni är på bilderna, riktiga sommarpojkar.
Kram/Mammii

2008-04-23 @ 08:15:09
URL: http://ammiia.blogg.se
Postat av: maddie hoe

Kim sötnos, visst är du välldingt fin men du är också sjuk i huvudet:)

2008-04-23 @ 18:06:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0