skrattar

Ha..ha ha, jag skrattar åt mig själv.
Jag har under ca 15 min läst lite ur mina tidigare blogg inlägg...är det bra & skratta åt sig själv?
Är jag en aning smått sjuk eller bara jävligt rolig?

Jag tror nog jag måste få skrivit iaf minst 1 bok i mitt liv, helst flera...
Kom på nu att jag faktiskt för flera år sedan påbörjat en bok om tankar & funderingar som övergick i en form av dagens samhälle & enskilda individer...synd bara att den datorn krasha & timmar av text flög iväg, nästa gång ska jag nog skriva på papper.


Föresten kom jag på idag att jag faktiskt är väldigt lyckligt lottat som har fått chansen till att jobba med ungdomar, redan vid 21 års ålder få det ansvaret att finnas där för unga & ge dom en klapp på axeln när det är jobbigt i vardagen. Ibland kan jag känna hur jävla bra jag är som person, hur bra jag mår att jag vill hjälpa andra.
Det är underbart att få den uppgiften i livet att finnas där för andra, kärlek är när man träffar dom yngre som glider omkring i ens eget område där man växt upp & dom ser upp till en.
Det finns så mycket mer än att bara sitta på ett kontor eller laga bilar... 


Kommentarer
Postat av: Moster Millan

Skönt att du äntligen upptäckt, det vi i din familj alltid vetat - du är helt enkelt en fantastisk och underbar person. Det är för dej solen går upp!

Kram kram från Moster Millan

2008-04-29 @ 08:18:00
Postat av: Mammii

Jag håller med moster på alla punkter. Du är det absolut bästa som finns på denna jord. Jag älskar dig hejdlöst.
Kram på dig min gulleplutt.

2008-04-29 @ 17:48:21
URL: http://ammiia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0