Egon!

Ja som ni alla har läst så hade jag ett husdjur..Hade! Han brände sina broar & blev livstid portad då han försökte mucka.
Iaf vid 00.30 igår natt hade fanskapets lyckats ta sig in i rummet på nått vänster, jag blev ju förståss rasande & gick i taket! En vild & svettig kamp på ca 3 ronder utfärdades, stolar kastades, tavlor åkte i backen, datorer flög hej vilt & sängen åkte upp & ned innan segraren vann som då ännu denna gång blev jag då. Ett stort grattis...Tack..tack.tack så mycket!
- Jag visste hela tiden att jag skulle ta han, stor i orden liten på jorden som dom säger!

just nu simmar Egon omkring i Trollhättans avlopp kan jag ju meddela! Har han mage att kommer tillbaka nu efter två stora förluster  så kapar jag han direkt alltså ! Det blir brödrosten....




Förövrigt har jag inte skrivit så mycket info vad thn crew har gjort det senaste, kan börja med att förra fredagen åkte vi ner till Göteborgs kalaset. Jag tänkte slå två flugor i en smäll & träffa Levis men då berätta min kära vän Jonte (glädjedödaren) att Levis befann sig i Sthlm på Ung08 Dj Battle i Kungsträdgården. Så de sket sig ju rätt rejält! Iaf det va ju bara till att älga ner & ta kvällen som den kom, det var jag, Alex, Patrik & Andreas....självfallet var allt bestämt i sissta secund som alltid då stressen låg på topp! Väl nere i Gbg gled vi mot Vasaparken där vi hittade ett Rave mitt i smeten...det va helt ok, såg massa skumt folk som var allt annat än alkohol påverkade & vi bara väntade in pikébussens tillslag fast det blev inget av det konstigt nog. Patrik blev för full & lyckades ramla med en flaska cider i handen som resulterade i ett djupt jack. Det blev som vanligt gruppmöte, Alex insisterade på att sy, jag, Andreas & Patrik var emot. Då i detta möte kommer det fram en tjej & säger att "- Jag är undersköterska & harde erat samtal"  & bad att få se på Puttes hand. Hon höll med Alex & sa att detta borde nog sys, då kommer det en kille & puttar bort undersköterskan & säger "-Du  jag är snickare får se, nääh nääh nääh detta behövs inte sys"  klockren dude! Haahaa...






Gruppmöte med undersköterskan & snickaren =) Patrik i mitten :)
 


på återseende...med flera crazy storys.
  

Kommentarer
Postat av: eLin

fyy fan va bra!! hahaa

2008-08-24 @ 22:39:10
URL: http://elinmarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0