haha

Ett citat ur årets roligaste komedi: Harold.and.Kumar.Escape.from.Guantanamo.Bay

- Jag är rädd för att jag alltid kommer att vara ett ensamt nummer som roten tre.
En trea är allt som är bra och rätt.
Varför måste min tre vara utom syne, nedanför en vinnande kvadratrot syn?
Jag önskar att jag istället var en nia.
För en nia skulle förhindra detta onskefulla trick med lite snabb räkning.
Jag vet att jag aldrig kommer att se solen.
Precis som 1.7321.
Sådan som min verklighet, en ledsen irrationell.
Men lyssna vad är det jag ser?
En annan kvadratrot av en trea.
Som har stilla kommit valkande förbi.
Tillsammans vi nu multipliceras.
Att forma ett nummer vi föredrar.
Jublar som ett heltal.
Vi bryter oss loss från våra förfärliga band.
Med magiska trollstavar.
Blir våran kvadratrots täcken otäckta.
Och kärleken för mig har förnyats.

Sååå extremt dålig dikt...men vem kommer på en sådan ? hahah wtf!
Detta tog mig ju bara 10 min att skriva ner men men...
& till denna "Em" som skrivit kommentarer...
1. Jessica heter denna blonda tjej som jobbade på frankys, en barndomsvän till mig...
2. Jakob stämmer extremt bra med dessa underbara skåningar...haha villka lirare..

på återseende


Kommentarer
Postat av: Moster Millan

Du har ju en pappa som är poet!!! Han skrev ju denna kända och väldigt djupa dikten för länge sedan.



Bettan Brodd

sket på ett såll.



Tro mej Kim - du har dikten i blodet...hahaha



Kramar

2008-08-20 @ 13:55:34
Postat av: Mammii

Ja gud vad vackert din far diktade på den gamla goda tiden gapskrattar Jag hade nästan förträngt Bettan-dikten....hur man nu kan glömma den...

Kram på dig min gullunge/Mammii

2008-08-20 @ 18:00:39
URL: http://ammiia.blogg.se/
Postat av: em

hum jag hittade henne på facebook, katrin heter hon, jobbade på typ lazur, las palmas och frankys, hon sa att hon viste vem du var iaf! haha

2008-08-23 @ 01:08:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0