Husdjur!

Jag har ju alltid velat ha en katt men jag är ju synd nog allergisk mot fanskapen!
Igår däremot hitta jag spindeln Egon här i rummet, han var trevlig & berättade för mig att det va mycke större plats när jag va utomlands & va en aning grinig, men ändå trevligt att få lite sällskap. Vi hade en trevlig konversation, jag bjöd på fika kaffe & bulle tills han fick någon sorts koffeinöverdos & skulle attackera mig. Jag blev ju självklart förbannad & använde självförsvar med en & annan rundspark samt lite slag under bältet, inte shysst men va skulle jag ta mig till lixom. Det hela slutade med att jag va tvungen att slänga ut han & porta han från rummet då han gapade & förde ett jävla oväsen. Så nu är Egon inte mitt husdjur längre. Det gjorde jag klart för han högt & strikt att ska det va på detta viset så kunde han drå åt h*lvete & aldrig mer komma tillbaka. Sur som en gnu tassa han iväg på sina 8 ben & mummlade nått om jävla tönt samtidigt som han vände sig om & peka finger! Jag hota med polisanmälning & tog kort på han så det var ingen ide att försöka komma tillbaka för då blir det besöksförbud! 
Mycke ska man va med om...


Bildbevis ifall han motanmäler!


Idag har jag & Alex kollat på Os, det va höjdhopp med Stefan Holm. Det gick åt hälvete! Guldet gick till Ryssen.
Förövrigt har vi vart & fikat hos en god vän vid namn Mäti, det va trevligt. 
Såg just nu att Vårat underbara sunny beach band KICK kommer till Trollhättan! ÄNTLIGEN!  
Nu är det dags att sova...God natt

Kommentarer
Postat av: Mammii

Skrattar hysteriskt så tårarna rinner och kakan jag just stoppat i munnen måste spottas ut. Om du träffar Egon igen så kan du ju fråga om det var hans släktingar som hälsade på när du var liten och mormor och morfar var på semester så Millan fick sova med oss och vi fick stänga in oss i sovrummet och tejpa för nyckelhålet och lägga en handduk vid dörrspringan på golvet och stänga fönstret (detta var mitt i sommaren och det var typ 30 grader i sovrummet när vi försökte sova. svettigt svettigt)

Kram/Mammii

2008-08-20 @ 18:06:39
URL: http://ammiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0