ja varför inte!!!

jo men tack, jävligt shysst! är det inte meningen att sverige ska ha något fint väder elle ?
nu har det vart skitväder sen jag kom till trollhättan i torsdags, 7 DAGAR! Va är det frågan om igentligen?
ska man behöva punga loss halva åhlens suntan avdelning för att ens bli en aning brunare? nä ja blir förbannad!
förövrigt så ska das Värmdö boys på Riga kryssning idag, det kommer ju gå som det går...Svinresa helt enkelt!
kul för dom, tack för att man blev bjuden grabbar bra vän!
man får la sitta här i regnet & tycka synd om sig sj helt enkelt...roligare blir det inte.
Idag fyller min vapendragare Alex 20 år! Grattis....ikväll blir det middag ute på något fläschiit ställe.
Förövrigt så verkar jag vara en viss dragning denna sommar till mina kära bevingade vänner inte mindre än getingarna. Shysst! & jag som är allergisk. Dessutom är jag väldigt ledsen över att jag inte fick se Pakito på Den Glade Viking i Sunny Beach, inte kul alls...

Händer just nu: lyssnar musik, inte mindre än Pakito & drar i mig lite kallt kaffe, det är grejer det.
Snart är det dags för Qlimax 2008 Måste dit!





Temperaturen just nu: kallt & jävligt mycke regn!

på återseende... 


Kung I Baren...Jag & Milla aka färsken

Kommentarer
Postat av: Mammii

Regn regn och åter regn, vi har också regn. Även jag som inte är en sommartyp tycker det varit lite för lite sol...(men jag vägrar att erkänna det, fniss)

Hälsa Alex och gratta honom från mig.

Kram på dig gosegull/Mammii

2008-08-14 @ 10:26:46
URL: http://ammiia.blogg.se/
Postat av: Jonna

oh jag vill också på qlimax!!

2008-08-21 @ 23:47:55
URL: http://jonnadahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0