lite lösprat

Hej alla!
jah nu är jag äntligen hemma i trollhättan igen efter 11 veckors förvirring samt boende i en resväska. det va sjukt nice å träffa alex tyvärr så lämnar han mig då han fick chansen att plugga i Uppsala. Så nu ska man dit upp å grisa oxå =)
ja vad har hänt då? jo va på yran i östersund. gammla vänliga gänget, jag,pelle,olov,nishan,thony,daniel & några till...det va kul men kroppen börjar tära på fest. igår va jag & alex på kräftskiva, vi skulle firra kräftor å allt va planerat å klart trodde vi. kräftjävlarna är ju frysta & skulle tinas i 1 dygn innan. kunde ju inte vi veta & absolut inte alex som aldrig ätit kräftor. så där sprack det ju med en gång, hade till & med firrat partyhattar! jag föreslog kebabpizza men det blev kräfttjärtar & räkor på burk ist. skit som skit lixom. kvällen va la lyckad inte vidare värst med drag dock. trångt & jävligt men alkoholen va ju med så de spela la ingen roll igentligen. kvällen avslutades med en sleep over hos alex boy.
Förövrigt har jag skaffat mig ett smycke till, tack nicklas för bra jobb. det va flipé med studioé på pensévägen igår.




Kommentarer
Postat av: Mia

grymt jävla snygg. Ge mig!!!

2008-08-10 @ 17:24:20
URL: http://miamariah.blogg.se/
Postat av: Mammii

Ja vad ska jag säga...det är snyggt men nu får du snart lugna ner dig med allt...inklusive alkoholen.

Puss på dig älskade son, det var underbart att ha dig här uppe.

/Mammii

2008-08-11 @ 12:35:15
URL: http://ammiia.blogg.se/
Postat av: Moster Millan

Tjusigt hals/radband. Vem är kvinnan/helgonet?



Kram på dej

2008-08-11 @ 14:47:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0