regn,trötthet & en stadig kopp kaffe

ja tack sverige för ert underbara väder! jag tror ja ska flytta till norge ist.
sitter här ensam & lyssnar på min underbara musik & vet inte vad ja ska göra. kanske se film, kanske ut å hoppa på ett ben i regnet kanske med en kopp kaffe för att göra det hela lite spännande, kanske inte göra något frågorna & funderingarna är många just nu. En sak som jag gillar är ju bara å¨kasta i soptunnan eftersom de inte finns nån sol...tack Åhlens för er underbara sun tan avdelning =)
kanske skissa på en ny tattoo aaah de lät kul. säga som farmor sa till mormor & morfar när hon såg mig i linne för första gången innan jag drog till sunny beach. - Men herre GUD! låter ni pojken göra som han vill?
haha älskar dig oxå & ja förstör inte min kropp...konst farmor =)

 "member of MS13" tror de va oscar som kläckte de i sunny beach.

denna dagen är en sån dag man saknar livet i bulgarien. glida ut å ta en öl å snacka skit i solen. kanske hoppa i poolen en sväng & upp å ta en ny öl för ynka 5 sek, skratta åt fula tyskar & driva med infödingar som inte förstår svenska.ha nemo & robin som gör det mest galnaste grejerna brevid sig & bara låta skrattet komma ur munnen... kanske få uppleva ett yyyyyyyyh igen sådär oväntat från nemos håll. se vasko skaka på huvudet & som vanligt ha anka the volym hater springandes runt runt på olymp. råka sjunga med i en ismen låt, råka alla va med på "du kan sammanfatta oss med 2 ord" med en härlig hand upp i luften. ja vad säger man...minnena är många =)
"ditt lilla jeeevla...."
saknar lazurs underbara discoanläggning, helt underbart att fått spela där. Droppa in på Frankys & ta en gratis "Dagens" (Vodka, cocoslikör, wild berry juice, svart vinbärsjuice & en lime klyfta på de!) där snackar vi grogg folk!
snart är det den 23:e...jag längtar, jag saknar, jag får fjärillar i magen.
Alex fyller snart 20 & snart en fulländad man. jag vet vad han ska få i present. det vet inte han hehe...

avslutar detta idag men en kommentar från morfars syster.


"- Nämen hej kim! lever du?"


Kommentarer
Postat av: Mammii

Kaffe lättar upp stämningen i det allra blötaste vädret...måste nog sätta på en kopp java för det regnar som satan här också.

Tur att du börjar jobba snart, då spelar det inte så stor roll ifall det regnar, snöar eller stekhet sol.

Kram på dig gullungen/Mammii

2008-08-11 @ 12:41:07
URL: http://ammiia.blogg.se/
Postat av: em

jag va ju i blugarien nyss, jag saknar det som faaan!

speciellt frankys :(

btw, träffade en tjej där som typ jobbat med dig tror jag, kommer faktiskt inte ihåg va hon heter men vi träffades varje dag på frankys, hon är lång, smal och blond, alltid full och har massa poppers. säger de dig ngt?

2008-08-16 @ 21:28:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0