Från blek till brun, från otränad till påbörjad vältränad...

Efter att jag i stort sätt dagligen besöker mina sthlm´s polares rätt vrickade & elaka blogg som mestadels handlar om att förnedra samt göra livet surt för människor (oftast riktad mot det kvinnliga könet) som just grabbarna har mött i sina liv. ABSOLUT INGEN LÄSNING FÖR DEN KÄNSLIGA PERSONEN SAMT FEMINISTER! LÄSES PÅ EGEN RISK!!
 http://ganget.webblogg.se/

Iaf så har dom tydligen fått för sig att leva nyttigt under 2 veckor så jag hade tänkt köra samma grej, fast min period blir några månader dock.Mest för att visa hur värdelösa dom faktiskt är haha!!
Här kommer lite nuvarande statistik samt bilder.

Från ett kalorisnålt Östersund anländer jag till Trollhättan med den brutala vikten på knappa 68 Kg i början på september 2007. Kan vara bra att veta. Jag är en riktig upp-å-ner människa.

Fördel: Tränat sedan ungdoms åren, slutat röka.
Nackdel: Snusar, kommer från ett 2 års totalt uppehåll av något som ens skulle kunnas räknas som träning, levt ca 2 månaders tid i Bulgariens partyhjärta number one = en 80- årings värden invärtes.

Innan Bulgarien, 10 maj.
Ca vikt: 75-77 Kg



Efter Bulgarien i augusti.
Ca vikt: 77-80 Kg.



Nu kommer vi till det roliga.

Just nu:
Vikt: 71 KG
Tränat sedan 15 September 2008. drygt 3 månader.
Träningspass: 5 dagar i veckan/ varje 8:e vecka 1 veckas vila.



Om ca en månad då man slutat drömma mardrömmar om all jul mat & marsipan grisar så kommer det en update igen.
Allt GÅR om man bara vill! 

   

 


Kommentarer
Postat av: Mammii

Nu längtar jag ju ännu mer efter dig. Älskar dig så jättemycket.

Kram/Mammii

2008-12-12 @ 22:13:30
URL: http://ammiia.blogg.se/
Postat av: Valentin

Skämtar du med mig!?!? Vad hände med den blekfeta blondkim som jag känner? Lack jag är nu! När man själv sitter i misär så är andras framgång det värsta som finns! Dö....

2008-12-12 @ 22:29:40
URL: http://ganget.webblogg.se/
Postat av: Madde

du kim, jag har alltid tyckt om dig och hur du ser ut en ska jag vara ärlig så slår dethär allt, grattis gubben att det går så bra för dig med träningen och jobbet, syskonen hälsar!

2008-12-14 @ 20:32:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0