Frukt is the Shit!

Efter en hård dag i jobbsökandets spår känns de nu skönt att slappna av framför burken med en salolik fruktskål =). Clementine, banan & äpple dock att inte glömma! En stadig size XXXL kopp hederlig svensk kopp KAFFE. Tack Ingvar Kamprad för denna trevliga gåva för ynka 5 friska dollar.
Ångesten över kakor snabbmat & annat onyttigt skit börjar tära i kroppen på mig. Jag å alex har gått in i en brödra pakt kallad "Operation stå emot", igen dålig & onyttig mat skall skjutas mer i våra tarmar.
 
Icke godkänd mat:

- Mc Donalds
- BurgerKing
- Max
- Pizza
- Kebab
- Vissa "dagens" då de förekommer pommes, feta såser, efterätter Ja allmänt skraffs som inte förekommer i kostcirkeln.

Ikväll har ja lovat bort mig till min kära Ryska vän Mike, han insisterade på en utekväll då jag svara med ett suck, Okey då min kära broder. Men! men de blir väääldigt lungt. de är ju nämligen såhär att hur man än vänder å vrider på kostcirkeln så förekommer de tyvärr inte någon sprit i denna. Både gott å ont faktiskt.
Ska faktiskt bli lite kul ändå att träffa lite folk igen, sen även mikeal som fyller 26 år idag jag citerar ur tidning trollhättans "Idag fyller" spallten. - Grattis vår kära vän. Ikväll kommer du va KUNG på Lipz.

Om han ska supa.

Vill bara citera att de är 18 års gräns på Lipz på torsdagar, kanske lite pinsamt ha ha ha, men va fan de är ju trollhättebor vi pratar om.

På återseende....  

Kommentarer
Postat av: Mammii

Precis, det finns inget i kostcirkeln som innehåller alkohol. Det är betydligt mer farligt för kroppen med alkohol än fett. Fett kan man motionera bort.
Saknar dig gullunge.
Kram/Mammii

2008-01-17 @ 22:23:08
URL: http://ammiia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0