!!SVERIGE!!

Ohj scha!
Nu är man back in sweden again...det är underbart skönt men saknaden är stor på infödingarna som blev så nära vänner där nere i soplandet! Pano, Miro, Lubo, söta Smiley (Sexmachine haha), joejoe & alla andra underbara infödingar som jobbade där nere.... SAKNAD!

Så hur har nu denna långa "semester" varit då?
Joo..både upp & ner, älska värmen på ca 35-40 grader dagligen...hata maffian! (förutom söta "lilla" Lazur vakterna Stefan & Ivan då vill säga).
Det finns för mycket minnen & sköna personer att skriva om så det hela blir bara en stor grå dimma...där har man ju varit He...he..hee =)

Kan ändå hylla ALLA sköna ställen så som Frankys, Lasse P, Lill F (där va man ju mycke, ah de va ja inte), Den Glade Viking & Lazur! Jag hade en viss aning om att ja efter denna sommaren skulle hata musik men ja hade fet fel! Jag bara älskar att det är musik överallt & inte villken musik som helst utan fetaste House, Remixes & konstant Techno pump in my head!!!!
Lipz haha dra åt hälvete! Den dagen ni kör tryckande musik fram tills ja som dom själva sa: - To last man go home.
så kan jag hylla Lipz igen!
Förutom musiken kan jag meddela att det är jävligt skönt att inte skita grönt mer, lägg af med rå kött nyyyy!!


Nu till lite info om massa psyko personer man träffat där nere...eller iaf dom man kommer ihåg just nu.

just nu i mitt fresha minne är denna topplista:

1. Självklart vi på första plats! kärlek till alla i PTB!! vad vore sunny utan oss? så underbart kul vi haft det under dessa 7 veckors konstant festande, djupa disskutioner, 10 minuters långa totalskratt utan luft, sjuka efterfester, fetaste nollningarna på avdeckade personer, off road med golfbilar & en jävla massa skitsnack med infödingarna vars resulterat i stora frågetecken Hahahaha.....

2. Snutarna från Halmstad...."Badpojkarna"! Glider in på poolområdet vi Svejest, då 2 snubbar vi aldrig sett förut vrålar BADPOJKARNA! hur är läget? jag & charlie kollar på varnadra säger tyst : - villka fan är det? glider fram & spelar med medans dom sprutar öl på förbipasserade turister & vi utskriker ett högt & ljuvligt TJENAREEE!! allt bra? (att nämnas: det luktar inte vanlig ciggarettrök från deras "cigg" kan jag ju lova). 2 helt underbara poliser som är nere på knark resa. villka lirare alltså.

3. Grabbarna hudiksvall som vi träffa första veckan...helt underbara... <3 Fyrkan love and respect!

4. Skåningarna Ectasy...8 killar, 7 dagar varav 5 helt nerkörda på ectasy. Underbara hoppande typer som älskade "tequilan" dom serverade på Lasse P...ofta tequila =)

5. Pano, Miro, Kali, Raily & sisst men inte minst "costa kenef" kocken på contan =)
vad vore sunny utan er...eller rättare sagt hur hade vi klarat oss utan er hjälp under dessa veckor! tack för tolkandet & allt runt omkring! Miss U like Hell!!!

nu följer massa bilder från....



hotell contan första kvällen: på bild skådas Sebbe,Haake & jihdlund.


hotell contan Jag i egen hög person =)


Kennie & hans 2 norskor


Puben...Kung i baren


Elina, Haake & Marcus på Lasse P


Alex mår braé Flippé


Kim Plato min vapendragare nr 1!


Det är Sebbe & Haake som gör något snuskigt....


Fanny & en glad Nemo


Det verkar va 3 killar som inte mår så bra....Robin överläppsson, kim guppysson & Haake fiskmunsson


Berra, jag, Haake & Sam + nån brud jag aldrig sett förut men du kan oxå få va med på bilden...


Denis mår bra, första kvällen & han får hem den dära "super snygga" reseledaren i bakgrunden. Usch...


Det är en blyg Kennie som urinerar i handfatet...tack!


Kim är inte mycke bättre än Kennie, lägger revir på tjejernas hotellrum =)


Jag & Yoeyoe bartender på Kung i baren även inföding som ni kanske ser...rolig prick!


Det är en biffig Danny (Bartender på Frankys)


PTB Första Festen några av crewet
jag,robin,emely,nemo,denis,oscar,haake & evelina


2 softa Värmläningar Alvin & Björne...stammisar på Pool party & Frankys Miss!


Tommy Bajs & charlie snortare :) 

 
En underbar norsk-John & kali gluggsson


Nån brud & Smiley (Bartender på Lazur)


Kaffe...?? Tack! underbara snubbar från marinen!


Tommy bajs avdeckad i korridoren...blyg kille...han skäms inte direkt!
Helt underbar människa....du har gett mig mycke att skratta åt!


Denis! 1 regel...däcka aldrig då blir det sådär....hahahah tysk!


Det är efterfest i lobbyn på hotell Avenue, kl är ca 7 på morgonen, ölen flödar!
skratten vrålas ut & det sitter ca 7 aspackade sesongare runt mig.



vårat underbara gratis hotell på Park, största slummen & ghettot som finns i sunny beach...3 nätter av skrik,stekande hätta & 100 tals mygg. sen fick det va nog...Jag & Oscar tog in på lyxhotell...Contan!!


Det är en skabbig Sille dansk & fylle Sebbe tillsammans...gött mos!


Kommentarer
Postat av: Mammii

Det är sååååååå underbart att ha dig hemma.

Har saknat dig sjukt mycket.

Älskar di min lille Goje

/Mammii

2008-07-22 @ 08:54:19
URL: http://ammiia.blogg.se/
Postat av: Mia

nice att du haft det bra=) men är allt bra snajsigare att du är tillbaka nu, höhö

2008-07-22 @ 15:02:10
URL: http://miamariah.blogg.se/
Postat av: Moster Millan

Sådär ja! Det var på tiden att du kom hem till Sverige. Härligt att höra din röst förresten. Ska bli ännu roligare att träffa dej om två veckor, när du kommer tillbaka till Trollhättan.

Kramelikram

2008-07-22 @ 19:16:09
Postat av: daniella

Välkommen hem Kim =)



Skönt att det inte bara e jag som e hemma från sunny.... =)

kramis

2008-07-24 @ 14:50:05
Postat av: em

hum, låt mig gissa lite nu, en av skåningarna som tog ectasy kan itne varit jocob eller? haha

2008-08-16 @ 21:34:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0