resumé av lördagskväll.

En Kväll i det nyktra spåren....

Upp till en förfest, minst sagt bestämt Strömslund!
Där är de folk med stålar, stora villor å nya bilar som bor. Där håller man tyst om sitt eget område då inte Sylte klassas som populärt. Ja iaf, meningen var detta. Några killar från gamla gymnasie tiden i Alex klass skulle festa med  en massa brudar Bla. från Gbg, Vänersborg å Trollhättan. Jaa de va inte riktigt så de blev. Stela jävlar i åldrarna 17-19 som av någon annledning försökte utforma en klassisk "Fucking Åmål förfest"...jag kände mig gammal!

Vägrar stanna kvar å beger mig ner till krogen...där jag bla fick mitt vatten spettsat med någon form av narkotika. Tackar tackarrr...!!! som tur va såg Alex detta & hann säga till. Annars hade de kunnat susa till i säven rätt duktigt.

Tog bussen hem 02.15 natttaxa....37.50 :- fy fasiken!

Ja längtar till Maj...Solen, värmeeee....mumms

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0