hemma kväll

hej alla! kul att de va så mycket kommentarer från er....

Bassen jag bor på Avenue 50 m från flowerstreet....även kallad blomstergatan. Träffade på Sandro på tåget han sa att ni hade planer på bulgarien... det finns ju hotell överallt här nere så de är ju bara å blunda å peka typ.Avenue är till för reseledare & folk som jobbar här...standarden är ju sådär om man säger så...hårda sängar, ofräsha lakarn, duschen är ju lika med noll & toaletten sitter så man knappt kan sitta med benen Men dock aircondision =)


Blev nerputtad i polen första dagen av en bulgar som jobbar på ett ställe vi hänger på rätt mycke.
Pengar,kort,glasögon,mobil fast som tur va funka mobilen. Bättre upp va det att ja greppa han å bar han tillbaka i polen... hahaha vi är bäsa kompisar nu =)

Dock inte  

Sunny beach är ett trevligt ställe.
Crewet är som en enda stor familj...känns som om vi känt varandra hela livet redan.
Maten är sådär...mycke ost! men roligt att testa på deras måltider. 
Hotellet.... jaa va ska man säga...funkar!
Lazur va däremot bättre än jag hade förväntat mig. Skall dit imorn & testa deras dj anläggning Fett nice.
Jo i förgår var det världens storm! Det flög sand överallt...himlen var som ett ända stort ravedisco av alla blixtar. Det va jävligt obehagligt så de blir inget mer med storm för min del! Då måste ja nog ta å ringa min homie Gud å ta ett rejält snack!

Nä men nu får det räcka...
Ha de nu jätte bra alla där hemma.
För det ska jag ha iaf =)
Hugs from me

image144

Kommentarer
Postat av: Mammii

Hej min lille Goje. Vad kul att du lagt ut bilder. Vad brun du blivit. Här är det nästan Bulgarienvarmt, 28 grader idag. Skönt att höra att ni kommer överens så bra, kul med nya vänner.
Ha det så bra. Älskar dig.
/Mammii

2008-05-30 @ 23:34:44
URL: http://ammiia.blogg.se
Postat av: Mammii igen

Bra Bassen, nu får du ta din morbrorsroll på allvar och åka ner till Bulgarien å se till att din systerson har det bra...eller hur Kim, det ska han väl?...
Puss å kram/Mammii

2008-05-30 @ 23:40:29
URL: http://ammiia.blogg.se
Postat av: Morbror

Med tanke på min baksmälla idag så är det nog Kim som får ta hand om mig tror jag :D

2008-05-31 @ 17:04:29
Postat av: Moster Millan

Det börjar visst närma sig jul... Jag tror bestämt att jag skådar en pepparkaka.
Usch vad ruskigt ovädret lät. Hoppas att det skärper sig i fortsättningen.
Kram kram

2008-05-31 @ 21:37:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0