Smått & Gott

Dagens bästa kommentar går till Pucko 2008 inte mindre än Rödingemördarens egen försvarsadvokat Vidar Wahlestedt: - Min klient visste inte vad han gjorde & var inte vid sina fulla sinnen när han sköt ihjäl den 15-åriga pojken & då kan man ju inte dömma någon människa till fängelse.

Jävla rikspucko!
Detta är ju bara yttligare en bevis på att rättssystemet kanske är en aning på hal is. Däremot hade han lurat staten på stålar så är det ju utan tvekan gallerskak för snubben. Hoppas så att svenska folket går mot angrepp & verkligen visar vad vi tycker om detta. 

Nu till något lite trevligare. Eller det kanske inte va så trevligt men såg kul ut iaf. Som vanligt åkte vi ju på torsk i hockeyn men denna gång visades även lite konståkning alt. breakdance upp på isen oxå. =) hehehe....

image136
  
Det ni ser är ett försök till det klassiska moveset sälkrålning. Bra kämpat Marcus 


Sen till världens mest hatade person Josef Fritz. Han gjorde ett rätt komiskt uttalande i dagens tidning det löd:
"- Jag är inget monster!" Jasså så det säger du? Tror inte världen håller med dig om dina ord.



Nu har jag fått ur mig lite skavsår & över till dagens händelser!
Vi har ätit glass glass glass i stora lass. Det bidde kulglass & sen mjukglass, fiket inte mindre än Trollhättans stolthet Slusscafét. Solen stekte, fåglarna kvittrade & glassen var gratis, nu när inte Pelle längre jobbar där & fifflar med betalningen så får man skaffa andra insiders & det var just det vi hade idag. Vi tackar & bugar. Nu undrar ni förståss hur vi kan va så dåliga personer att vi kan med & äta gratis & inte betala, svaret är enkelt. Grattis är gott =)
Däremot bidrog vi med 40 spän i kassan då svinen hade mage till att ta en 20 för en sleten kopp kaffe.
Efter fikat åkte vi hem till mig & solade samt flairade vars resulterade i en krossad flaska. Morfar's första kommentar: - Var Det Något i ?!?!

image137

image138

image139
Sorry Michael jag va bara tvungen å lägga upp den förmodligen genom tidernas sexigaste bild som någonsin tagits på dig =) Tänk när du bli Idol 2008 vad jag kommer få cash för den här bilden av "Hänt Extra" hahah...  

Kommentarer
Postat av: Syster

Haha, jag skulle tagit ditt råd! Dessvärre läste jag det försent. Du kan ju checka in min blogg och se hur det gick... =) / Sis

2008-05-08 @ 15:17:24
URL: http://maaarree.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0