Ett man, en förebild, en Idol!

Här gott folk tittar ni på en mycket stor man! Han är inte bara min Största Idol utan även Brevbärare! Vi pratar helt enkelt om Gustav Svensson! En man, en förebild, en Björn Borg fantast ut i fingerspettsarna. Som han själv skulle sagt, alla som spelar tennis för sverige är mina bröder. Han står för sitt Postblod & en gång brevbärare alltid brevbärare. Jag önskar mig han i julklapp! Så snälla familjen jag hade vart så glad om jag fick han inslagen med postuniformen på från 1975 innan borgarna kom till makten & tog bort guldrivärerna. Går inte det så är jag i behov av en snygg frys att ställa i rummet, helst borstat stål. 

Jag har bestämt mig för att gå raka vägen in i Gustavs fotspår så jag önskar mig gärna från SVT en sisådär 40 säsonger till av Svensson svensson. Om det inte går att lösa i julklapps väg då vill säga. Tänk er! Jag, Gustav & en gammal hederlig tv från -82 med sprucket bildrör och varsin inbakad calzone pizza i form av en tårta. Livet kan inte bli mycket lyckligare än så. Villket jävla radar par, Kim, Gustav & Pettersson. 

 


Titta bara, Här ser ni en man som vet vad han gör!
Villken blick...aah de är ruskigt

Kommentarer
Postat av: maddicken såklart

Släng på en after eight också så slipper jag borsta tänderna igen;)

2008-09-21 @ 21:12:01
URL: http://frukarlssons.blogg.se/
Postat av: Mammii

Ibland känns det faktiskt som vi redan har en Gustav Svensson i familjen...inga namn nämnda...(fniss)

Kram på dig going/Mammii

2008-09-22 @ 22:48:14
URL: http://ammiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0