Once time i have a little frog, i realy love that frog...

Sådär jag, Legat på latsidan några dagar nu då jag har ett nytt projekt på G. En sprillans ny BLOGG för alla musikälskare. Där ska jag med glädje dela med mig av musik & förhoppningsvis inte torska för fildelnings polisen Hehe.. ställde kl på 10 idag, kl 10.07 ringer det! Blygt tänkte jag & var påväg att svara hej älskling då det brukar vara en viss Helena. Tur som fan svarade jag med mitt namn & mötes av en väldigt piggare tjejröst... Hon hette Carina & jobbade på en skoaffär här i stan & frågade om jag var intresserad av en intervju på hennes butik, jag sa ju självklart nej & klicka henne. Vände mig om & slöt ögonen i ca en timme till. Nu har livet gått tillbaka till det vanliga igen,

Nääää dååå...klart jag sa med vänlig röst - Ja självklart kommer jag på intervju. Så nu hoppas jag på jobb.
Nu får jag sluta för ja har ju som sagt en jävla massa att stå i,

på återseende.... Peace.Love´n´Beats

Kommentarer
Postat av: Mammii

Nämen ohhhh...vad nyfiken jag blir...vilken skoaffär? När ska du dit? Måste ringa nu å fråga dig.

Puss going/Mammii

2008-09-09 @ 11:12:36
URL: http://ammiia.blogg.se/
Postat av: Moster Millan

Håller alla tummarna..!



Skoaffär - passar dej precis.



Kram

2008-09-09 @ 12:29:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0