....

Fika efter fika, möte efter möte.
Saker kan gå bra, saker kan gå dåligt. för att fördriva tiden har jag hamnat på ett internet kaffe i stan med söndertryckta tangenter plus avskrapade bokstäver. förjävligt!tror nog minsann det ligger tuggumi mellan tangent (^) & (enter). Sjuk är man oxå & jävligt pissnödig.

Har tillbringat dom senaste 4 timmarna att studera romersk konst & har hittat världens snyggaste motiv som ska få pryda min högra sida av revbenen. Lite egendesign & omritningar så kommer den blir wuuunderfulll. Tanken var igentligen att jag skulle leta scripter från förr. Handskriven stil från 1700 början på 1800 tal då jag ger mig fan på att det kan finnas en hel del snygga former & hämta där.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0