I am a Pilgrim addicts



Satte mig för en stund sedan & gav mig själv Pilgrims nyaste vår 2009 kollektions update.
Den är som vanligt tung, glödande & trevlig. Självklart fick man shopping panik & hade utan tvekan kunnat lägga en 5000 spän direkt på smått å gott. Tråkigt värre är det att min lilla stad inte har något större utbud av Pilgrims smycken men tur är la det. Känner mig lite dålig att jag inte äger mer av deras smycken & får nog börja göra en 2009 års planering av smycken. Sitter just nu bara & trycker på en pinsam sammling á 4 ting. Pinsamt, oansvarigt & jävligt självförnedrande om jag själv får uttala mig.

    www.pilgrim.dk



Kommentarer
Postat av: Storasyster

Tur att du snart fyller år då...



Maila önskelista!!!



Krams krams

2009-01-15 @ 15:56:18
Postat av: Moster Millan

Ooops... Det blev visst fel avsändare där...

2009-01-15 @ 15:57:52
Postat av: Mammii

jaha, så vad önskar du dig, för jag säger som Moster Millan, tur du snart fyller år.

Saknar dig jättemycket lille goje.

Kramar i massor/Mammii

2009-01-18 @ 21:47:11
URL: http://ammiia.blogg.se/
Postat av: Morbror

ja du kanske kan få lite mynt att köpa smycken för om du är riktigt snäll.

mwuhahahhahahh <--- elakt skratt

2009-01-23 @ 15:25:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0