hallooo

Fan va överraskade ni ska bli nu när det plötsligt finns ett NYTT inlägg...Mycket har hänt & mycket kommer hända så en resumering på detta låååånga glapp är inget som kommer utan förblir i tomma intet.

Har precis gjort en dunder goooood måltid som tog ungefär 1 h men gissa om det var värt det!
Andra dagen på gymmet & det känns, som jag tidigare sa till min käre vänn Martin:
Om Palme hade ens kännt en bråkdel av vad jag känner nu så skulle han vänt sig i graven! Varför denna SMÄRTA!?!?
Börjar komma igång med lyan, en del småfix som återstår men trivs gör vi.
 
Ska försöka update:a så gott jag kan.
Peach, löv and understanding! 

Kommentarer
Postat av: Mammii

Ja men hallå, trodde du lagt ner bloggen helt och hållet.

Men jag tycker att du borde uppdatera lite nån gång ibland iallafall. Tänk på din stackars mor som inte får veta något annars.

Nu är det bara tio dagar kvar tills vi ses.

Längtar efter dig.

Pussar och kramar

/Mammii

2009-09-29 @ 22:14:00
URL: http://ammiia.blogg.se/
Postat av: Sandro

väldigt uppdaterad.....

2010-02-17 @ 12:51:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0