www.musicjustnow.blogg.se

Lite sådära fläshit öppnar jag nu en 2:a blogg vid namn www.musicjustnow.blogg.se .
Då jag varje dag får in X antal nya låtar så tyckte jag att det var dags att dela med mig av lite. Har tidigare varit jävligt snål med min musik har jag hört på håll =)
Jag älskar ju som sagt musik & utan musik skulle nog människan inte klara sig så där värst länge så varför inte ägna sig åt en blogg enbart för musik? Titta gärna in en gång om dagen eller 30 & se vad som händer på Music.For.My.Head.
Släng gärna en kommentar om allt mellan himmel & jord.

Kommentarer
Postat av: Mia

vi skall fixa väääärsta designen;) aiiight

2008-09-12 @ 20:36:04
URL: http://miamariah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0