Misslyckat försök / Au pair träsket

Jahaa, trotts min höga populäritet på hela 23 besökare höromdagen då jag droppade ner "Ultimate Fighting Championship" inlägget lyckades jag inte få en ända kommentar. Jag bockar å bugar...

Snart är jag färdig med mitt pannband som jag håller på å stickar, riktigt nöjd faktiskt. Kan nog bli en tröja lagom till 65 års åldern om jag kör på i den här takten.

image26

Nu måste jag berätta en rolig grej som jag tror starkt på.
En god vän till mig har precis gått in i det såkallade "nanny / Au pair träsket" hos en trevlig familj i Sthlm.
Allt är sååååååå jätte fint å gulligt etc...etc...

Jag däremot, tror på allvar att inom en snar framtid kommer "vissa" närmanden göras av mannen i huset. (Även från fruns håll, I mina fantasier då). För de har man ju läst om allt för ofta hur barnflickan å mannen busar omkring då kärringen i huset är på jobbet.
Hon svor på att detta kommer aldrig att hända, för "dom" är inte sådana som personer. Skitsnack sa jag!

Hon bet:ade med Thailands resa om så fallet skulle bli, vars resulterade i totalvägran från mitt håll.
 Hon lovade dock att med omedelbar verkan höra av sig om det skulle verka finnas intresse från det manliga könet eller det kvinnliga. Fast återigen så påpekade hon att det aaaaaaaldrig skulle ens finnas någon chans till att detta skulle inträffa.


Men.....
 

Jag vet! att det bara är en tidsfråga...

Så om intresse finns kan folk höra av sig ang beting.

14 december 2007 Dagens odds:
(Juldagen kör vi högoddsare under samma sändningstid som v65 solvalla travet).

Mannen gör närmanden: 4.05 %
Frun gör närmanden: 0.08 %

Mannen gör närmanden innom 1 vecka: 2.31 %
Frun gör närmanden innom 1 vecka: 0.01 %

Mannen gör närmanden innan årsskiftets slut: 4.0 %
Frun gör närmanden innan årsskiftets slut: 0.8 %

Sen en hälsning från Martin Boh i Gislaved 17 år, nyligen frånskild.
"- Har dom hund? iså fall vill jag satsa på den. 1000 spän!"

Vi kollade upp detta & det stämmer att dom har en liten cockerspaniel
Så nu har vi även fått en ny tävlande kandidat, Hunden Loffe 3 år & nykastrerad inför julen.

Hunden Loffe gör närmanden: 1.0 %

För att beta via vår hemsida tryck då på nederstående länk.

http://www.vemtarforstasteget2007-2008.nu/

Välkommen åter
  

Kommentarer
Postat av: Mia

den där goda vännen, säger NEVER EVER!!! Paya nu resan till Thailand så slipper vi detta skitväder. DEAL!

2007-12-14 @ 16:39:13
URL: http://miamariah.blogg.se
Postat av: Mia

Nu spelar vi " vem vinner, och vems pengar försvinner?":) Duellen slutar efter juldagen, då eller? Då vet vi vem som får en gratis resa till Thailand, och där med basta! ( du får en ändå, även om jag vinner).

2007-12-14 @ 22:30:39
URL: http://miamariah.blogg.se
Postat av: Moster Millan

Hallå i hölet.
Nämen, det var som...jag hade ingen aning om att du har en blogg. Nu kommer antalet besök per dag att stiga.
Hoppas att jag kan få se pannbandet på tisdag (eller onsdag). Du har ju en massa dötid på tåget som tur är.
Jäklar vad jag saknar dej.
Kram så länge.

2007-12-15 @ 15:18:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0