grillfest

Det va grillfest igår vöttu, syns det mycke?

Gårdagen var varm,glad & jävligt shoppande. Vi började dagen på Överby där jag köpte loss lite sommar kläder inför Sunny beach. Sen var det grillning för hela slanten hos Robin i Lextorp! Shiit va mätt jag blev, hela kvällen var galant & vi hade det trevligt med mat, öl & rödvin. Problemet var bara att jag hade köpt ett par kebabtofflor tidigare på dagen som jag hade tänkt gå in & hinna få den rätta kebabstatusen i movesen innan jag kommer ner till Bulgarien. Jag säger bara 50 spän pain WTF! Är det inte meningen att man ska kunna gå i skiten eller? Jag hänvisade till att Ejmen har ju alltid gått i sånna!?!?, då Alex svara: - Men va fan Ejmen föddes med flippflopp han kan det där! Så gårdagen resulterade i skavsår mellan tårna så jag fick byta & gå mellan olika tår! Väl hemma hos robin fick jag låna ett par sockar som gjorde det lite bättre TRODDE JAG!!!

2000 steg senare gjorde Alex en insatts & ett byte ägde rum. Nu funderar jag starkt på att stämma flippflopp designers för misshandel eller iaf starta upp en facebook grupp "Hata Flippflopp".

Förövrigt sitter jag & diskuterar med min gode vän MikeL via msn, vi har gått in i Operation "Väcka Alex" som ligger & böjer i sitt pojkrumm förmodligen svettig & jävlig. Annars sitter jag här & äter en konstgjord sallad i hopp om att få lite finare kropp inför Sunny Beach, men har förstått att det ända som kan rädda min otränade body är tatueringarna just nu. Bassen kom precis förbi & lunchade med mig här i hemmet.
House musiken flyter ut i högtalarna som får denna underbara dag att bli ännu underbarare. & jag hatar att säga det men Stina! Du hade rätt, jag har börjat lyssna på Housemusik & jag gillar det...FAAN!
På återseende

image133


image134


image135

Kommentarer
Postat av: Marre

Haha heta tofflor ;D Hör av dig inför nästa grillparty! / Sis

2008-05-07 @ 14:29:08
URL: http://maaarree.blogg.se
Postat av: Aleks

Ja det var då självaste fan vad de där tofflorna var plågsamma. De tog ju totalt knäcken på mig under den korta sträckan det var hem till mig. Det var ju nästan så man var tvungen att brassa på ett fotbad när man kom hem ^_^;;

2008-05-07 @ 21:41:41
Postat av: Mammii

*asg* Jag säger bara en sak. Sätt på dig riktiga skor. Fast det var rätt snyggt med sockar i flippflopparna *ännu mera asg*
Saknar dig lille gossen min.
Bara två dagar kvar.
Kram/Mammii

2008-05-07 @ 23:13:00
URL: http://ammiia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0