Insändare ur TTELA

Jag skäms över Lilla Edet

"Nu är måttet rågat. Jag skäms över att vara Lilla Edetbo, när jag kommer ner till Lilla Edet och får se allt skräp som ligger överallt. Sönderslagna flaskor, tomma ölburkar med mer. Och inte nog med det, ogräset har också tagit över rabatterna. Det växer ju tistlar, ja, jag vet inte vad. Men fint är det inte. Jag skäms att ta hit någon utomstående när man pratat positivt om denna kommun, hur fint allt är och alla fina rabatter. varför låta allt förfalla? Och även efter många gång och cykelbanor ligger det krossat glas, så antingen får man punktering på cykeln eller så trampar säkert någon stackars hund i detta glas och får det i sina trampdynor. Jag bara undrar - ni som skräpar ner, har ni aldrig gått på "Mulle" och lärt er något om nedskräpning? Om inte så tror jag att det finns många "skräplistor" i denna kommun."
EN BESVIKEN LILLA EDETBO


hahahahaha Mulle? ja herre jävlar du! Dom har mycket att bry sig om i Lilla Edet.
Frågan är: Kan det vara Tokish & hans Crew som kasstat flaskor & skräpat ner ? hmmm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0