Ja saa ha...

Nu börjar våren komma & jag sa ha ena doja!

2 par faktiskt.

1 st Björn Borg



samt 1 st Fred Perry



Sedan går jag & väntar på en Vasuma jacka som inte riktigt verkar nå ut i butik?
VAD ÄR PROBLEMET? Ge hit jackan, behöva vänta flera veckor på information om plagget. Mycke dålig stil!
Tung Pjäs! Kan vara bra att ha när jag är ute & seglar i Skärholmen till sommar då det är en Windbreaker jacka. Dessutom är det ett svensk varumärke & det ska vi ju hylla så mycket det går, därför dricker jag Arla lätt mjölk varje dag.

 


Kommentarer
Postat av: Mia

björnborg skorna har jag!!! :)

rea så payade bara 500 kr! inte illa

2009-03-06 @ 19:48:58
URL: http://miamariah.blogg.se/
Postat av: Mammii

BARA 500 spänn!!! Vad kostar dom i affären??....humfr...dagens ungdom verkar ha gott ställt, tror jag ska fylla 15 nästa gång ;)

Kram på dig lille going

/Mammii

2009-03-09 @ 23:22:06
URL: http://ammiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0