-= En Dryg Fredag =-

En kväll i väntan på den planerade festen imorn.
Jag, Alex, Milors & Mäti gled i Trollhättans alla gatuhörn, 4 dryga personer i en & samma bil, de kan inte bli mer än 6 pack på magen efter all skratt. Alla mot mäti som vanligt, va dock & drog en RIKTIG kebabpizza som den skall vara. Kan man säga mer än mummmmms....& dricka, salad ingår!! Inte att förglömmas, snåla jävla Ö-sund pizzabagare.

Nu ska jag dra lite kommentarer för egen skulls räkning.
Vill bara påpeka att vissa kommentarer låter värre än vad man kan tro.

Mäti:
* Oooh lyssna! Du vet jag & Alex va ute å jogga, jag svär på gud....mitt hjärta ba, BAH BAH BAH, svetten rann, bilen kommer ,dosch ja höll på å bli överkörd. Om ja inte hade hunnit hoppa ner i diket aaooowww jag svär den hade kört på mig mer.

* Lyssna mannen jag måste skita färdigt, men flak för 350:- hör av dig om du ska ha.

* Kan du sluta stamma, jag hör inte vad du säger!!

* Ett flak kostar 350:- du vet jag har dåligt med pengar så ja måste köpa lite hasish, men jag har inte öl kompis
jag kan fixa till dig annat. jag har cocain, hasch vad du vill kompis!!

* Ey kim skynda dig lägg på innan den jävla kärringen svarar! när hon börjar prata, det blir dyrt jag svär jävla telefonsvarare...

*Oh shit jag årkar inte mer, ey kim är du hungrig, vill du ha min pizza? - Nä Mäti jag håller på & försöker äta upp min egen...

* Ey idioterna vägra ta betalt från mig, jag behövde inte betala min pizza.  

Mäti



Alex:

* Jag va på Burger king i Tyskland Mäti.
- Asså, va de bra? 
 Jo de va bra, förutom att de tog en timma för idioten å fatta!!

* Hittan å dittan

Jag: Ey har ni kollat med Nelson om han kan hämta oss imorn?
Alex: Nä shit de har jag glömt, men de kan han säkert göra, annars är de fan upp till dig Mäti å fixa så vi kommer hem!
Mäti: Aaooww, ge idioten 100 spän!!
Jag: A de hoppas jag för vi kommer fan dö annars!
Mäti: kolla han, killen! Vi va fan i Göteborg till 10 innan vi kom hem förra gången.



Så ett avslut med från morfar:

* Va är du redan hemma?
- Aaa...
Det blev en tidig kväll, eller tog pengarna slut? Ha Ha Ha Ha...
__________________________________________________________

Imorn slår vi på stort, tidigt som fan iväg på stan å virra omkring, flaxa alkohol på Bolaget, firra energidryck till Alex & Mäti, förhoppningsvis så blir det inget stress imorn men de lär la skita sig, eftersom vi planerat allt så går la allt åt hälvete i slutet ändå. Standard när det gäller oss..... tack å hej, lever pastej

Kommentarer
Postat av: Mia

shit, Mätis historia om när han o alex var ute o jogga verkar slå
"allt". Ni borde filma o lägga ut på youtube när han berättar den:)

2007-11-12 @ 19:16:20
URL: http://miamariah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0