Burger King Till Frukost...

Lunchat precis med Alex & Mäti...
Efter hela morgonens planering stod vi där som vanligt... Jag & Alex ville dra Buffé, Mäti skulle jobba...
Så de blev ju självklart på hans jobb då, alltså Burger king, kändes som en sådan dära vanlig tågresa, kommer in på stationen helt död efter flera timmars resande med svettluktande vagnar, ungar som skriker, hundar som skäller å fan å hans moster, dock inte att glömma dessa 15 av 40 som tidigare lyckats somna & underhåller resten av alla 25 med en ljuvlig snarkstämma, behöver jag säga att man är  sugen på en kopp kaffe efter en sådan skräckresa, VET att en macka på Pressbyrån vore de bästa. Men eftersom man är människa så går stegen direkt till något snabbmat haak, vet att det går snabbt att få sig mat fast i 9 fall av 10 skulle det gått snabbare att gå till Pressbyrån än att stå å gespa framför en sliten ungdom som trivs såååå bra på sitt lågavlönade jobb. Och ingen kaffe blir det heller...

Körde dock en ANGUS...helt okey faktiskt. Jag citerar ur rabatthäftet som vi VIP:AR får då man känner en som jobbar där....

The
ANGUS
Grillat Förstklassigt 100% Angus Nötkött
BARA PÅ BURGER KING


Nog med att man blir mätt av pommes fritsen så fick man en X:tra ANGUS burgare vid köp av en "meal"...snacka offer alltså. Låt oss ÄTA!
Sen att man ligger som en död fisk halva dan efteråt är ju en annan Femma...(Nu kom morfar hem föresten).

Nä men hela detta spektaklet & misshandeln mot sin egen kropp var faktiskt för att planera helgens Festade.
Om jag fatta det hela rätt så skall vi befinna oss på Burger King vid stängning, vänta in vår goda vän då han skall duscha medans jag & Alex ska äta burgare & blanda groggar med BK´s drickautomat...kan bli rätt kul. för mig & Alex iaf... tror senare att vi skall vidare till Vänersborg på Blondin-förfest, enligt Mäti: - INGEN KOMMER GÅ LOTTLÖS JAG SVÄR PÅ GUD WAHET ALLAH!!

Vår teori, alltså min & Alex: - Vi går lyckligt lottade medans Mäti raggar på JackVegas automaterna.
Frågan är bara hur vi ska komma hem från Vänersborg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0