Ett Glödhett Argument Mot Triangelpåsarna.

Villket Skämt!
Nya Triangel te påsarna...Vad är detta syfte med skiten?

Jag blir Sååååå less, har ju sadlat om en del från mitt kaffe beroende å drar mest te nu förtiden.
Men stötte på ett problem redan efter 1 vecka in i mitt nya surrplande! 
Så nu ska jag hålla en glödhett argument mot Triangelpåsarna.

Jag ser en framtid i misär, en misär som svenska folket inte ser.
Varför hålla på & ändra de som redan var bra till något dåligt?
Det jag menar med detta är då dessa små triangelpåsar, 9 av 10 påsar ger ut en förbannelse med luft i sig, som då resulterar i att påsen inte sjunker till botten av koppen!!
Denna lilla avskyvärda sak till påse flyter omkring på toppen av koppen & vägrar sjunka bara detta argumenterar mot dess skit!
Sen att snöret är fast klistrat på påsen ger en oerhört stor oro hur man skall bete sig då man första gången får ställas inför en triangelpåse & inte den hederliga brevpåsen.
Sen att dom påstår att de är bättre mot miljön pga. mindre papp är ju bara ren lögn, ja skiter la i miljön jag hatar miljön!

Håll utkik i brevlådan i ditt kommande riksdagsval efter GreenTea Citrus original blanketten,

Visst vill väl du trygga en bra framtid för dina barn & barnbarn.
Rösta då på Brevpåse-Partiet.

Vi står dock för mindre förändring än Moderaterna, fast vi utför dom.




Inblick i Partisedeln:

* Total utrotning av Triangelpåsarna.
                   * Total förbud av  Import av dessa.                       
* Tefika vid kl. 09.00, 11.00, 14.00      
under arbetstid!
* Tebetyg på låg & mellan stadiet.     
*Schemalagd tetillverkning 2 gånger
i veckan under högstadie åren.

detta är bara några bra argument vi står för.

Så vill du ha en trygg framtid & avskaffa pansion,deklaration & sådant skit, Rösta på oss:
 Brevpåse-Partiet bryr sig om dig.

image2


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0