"Terapi skriveri"

Först så såg jag ingen mening i en bloggs funktion då man blottar sitt privatliv, tankar & tycke.
Men pga av min "upp&ner" vända livssituation så kände jag att de behövdes skrivas lite minnen eller bara få ur mig känslor genom text som sedan kan bli ett avslutat kappitel & glömmas eller kollas tillbaka på.

Glöm De säger jag bara...ja kan helt enkelt inte vara djup & ledsen, jag är för glad & positiv för dösnack.
Har försökt med ett rätt djupt inlägg om en väldigt stor sorg som ja förmodligen kommer få kämpa mot i hela mitt liv. Då detta gäller Wendy. Men efter det så lär ni nog inte få läsa mer snyft historier, hoppas detta kan medfölja mycket skratt å lite tårar för nu börjar resan om mitt underbara liv på papper.
Mvh Kim

Kommentarer
Postat av: Josefine

Tack för att du skrev om mig också:) Det värmde, saknar att bara kunna prata med dig faktiskt.. Du ska veta att du alltid kommer att ha en stor plats i mitt hjärta, även fast slutet på vårat förhållande inte var det bästa.. Men du kommer alltid betyda nått för mig..Sköt om dig..

2007-11-08 @ 18:36:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0