prisa herren...

Skatteåterbäringen är kommen, vissa är glad vissa är ledsna, jag tillhör som tur va den kategorin som är glada.
Vad har hänt för något i mitt liv nu da sen ja skrev sisst tro? Som vanligt en j*vla massa...Det är hårt å vara mig då jag har så extremt mycke å stå i. Ska försöka sammanfatta det hela lite så ni där ute kan ha lite onödigt smaskigt att skvallra om, ang semestern i bulgarien så kommer jag inte vara ensam göteborgare utan min kära blonda snygga barndomsvän Jessica skall göra mig sällskap. Hon har precis gjort slut med sin pojkvän å tyckte det vore kul med lite semester. Det tycker jag lät bra å bjöd gladeligen med henne.
Igår va jag på Laser show på Lipz, de va coolt men dålig med folk. Däremot träffa ja en trevlig flicka att dansa med, sen va de slut å vi gick skillda vägar. Idag har det vart full rulle som är standard då.
Det var mobil letar jakt för Alex räkning som gällde, det stod mellan 2 olika modeller. Vi började på Expert som tur va så hade jag snott med mig en penna lite tidigare på dagen från arbetsförmedlingen som nu kom i stor användning. vidare till Telia men vände i dörren då priserna va skyhöga å personalen inte ens hejat. Jag blev förbannad å mutra högt å ljudligt om villken jävla personal som inte ens kunde avge ett sketet Hej. Vidare till Siba där priserna va något dyrare än på Expert. Avslutningsvis så stod bara Elgiganten kvar, där var den mest attraktiva mobilen 100 spän dyrare än på Expert å eftersom vi är snåla så valde vi då expert som lycko affären för dagen. Men......då fick ja jag syn på en liten lapp där det mutades med "cykel på köpet" dock inte på just den mobil Alex ville ha, jag föreslog mina tjänster att deala till mig en cykel & tyckte detta var jättebra då han kunde sälja av skiten för nån tusing. Detta gick inte då enbart Abonemangköp var "cykel på köpet". Jag gjorde motdemonstrationer med att testa alla  ipods högtaler med ljuvlig högexplosivt hardstyle dunk från min medtagna ipod då Alex stod å försökte räkna ut vinst eller förlust på Anonemangköp. Det blev Expert ändå. Väl på Expert fanns inte den färgen kvar som va intressant utan bara den rosa, jag gjorde arab snack, "Lyssnah! då får vi den rosa för samma pris som den gråa" killen var säljkåt & gick med på det så nu är Alexandar lycklig ägare till en Sony Ericson W580i

image118



Kommentarer
Postat av: Mammii

Vilken tur Alex har som har dig som vän *ler*
Köp nu inte Hubba Bubba för alla skattepengar.
Saknar dig.
Kram/Mammii

2008-04-04 @ 22:36:50
URL: http://ammiia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0