Som jag trodde

Ja då ska vi först reda ut lite grejer här då innan jag fortsätter med min gjorda dag.

Apberget = där klockan står i slussarna mamma.

Så joo men som sagt, det blev ju lite mera fika idag än den vi började med hos mig, inte mer än folkan nere i stan. Det blåste så kraftigt så Alex´s krämbulle åkte i backen. Han tjöt illsket & mummlade några könsord.
Vi blåste på rejält med shopping idag & jag införskaffade mig 2 par badbrallor/sommarshorts, det var rea & jag va inte sen med att slaska fram kortet...kalaset gick på hela 399 spän...Som hittat! dessutom satt dom som en smäck. Helt enkelt jevliigt fläshiiit! Nu är det bara kebab tofflerna som saknas så blir jag en fullbordad Trollhättebo. Alex tyckte vi skulle gå på jakt i secund hand för att hitta dom mest attraktiva & få in den rätta kebab känslan, jag avböjde på ett trevligt sätt då jag med ljuv stämma sa att det blir nog fint med ett par nya trotts allt.
 
Fick även lökat mitt pass på självaste police station själv idag. 400 spän fattigare...fast tjejen i luckan va trevlig. Alex skratta högt när jag efter ett vänligt hej då, ha en bra dag sade att hon var ju trevlig, annars skall det ju blegas snett & ritas av tatueringar å annat skit dom kan få för sig. Fast iof sig så är vi ju redan med på deras amatör bilder över olika gäng. Kanske skulle fråga efter några kopior, kan tänka mig vi ser rätt fjantiga ut på dom korten. Iaf ett av korten när jag & Pelle hänger på varandra & spelar dunderfulla....hahaha det va tider det =)
Vi avslutade trippen hos Josef pizzeria, där smälldes det på Salladsbulle. (äckliga mamman)...hahaha

Dagens temperatur uppnådes till hela 27.0+ Tackar tackarrrrrr!

keepit a reealetii
see yaaaa

Kommentarer
Postat av: Mammii

Salladsbulle....mmmhh...mumsigt...

2008-04-30 @ 09:41:52
URL: http://ammiia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0