Ännu en förjävlig natt!

Glömt att berätta att jag blivit sjuk som en palsternacka utan näring! Halsont,snuva & total förvirring...det sistnämda är ju standard även om man inte är sjuk. Var ute en sväng igår & träffade Alex, sen gick jag hem tidigt & tänkte att ja kunde somna in till en film på datorn, men icke!! Valet blev Arns Rike av Jan Giou, sicken skit! inte ens en enda liten secund somnade jag & fick kämpa mig igenom denna 2 h film. Fundera allvarligt på stämning! Känner mig som en uppstoppad bäver, så just nu sitter jag med en hederlig kopp tee med en liten klick honung i..smakar fa...aan! lyssnar för övrigt på Solarkis mixtape @ hard.fm...tror mer på musik som medicin. Nu är det bara 3 dagar kvar tills min käre broder Alex åker till Uppsala...Det svider!!! Det är tänkt att det skulle bli en trip ner till Göteborg idag & gå på Nrj in the park på Lisseberg. Får se hur det blir med den tripen. Får balja in mig tee & leva på nässpray idag. Passande att bli sjuk nu när The Big Day Of The Summer är Tomorrow :( Ger mig fan på att det är Egon som fått mig ännu sjukare än vad jag redan var. Att man alltid ska hamna i trubbel vart man än befinner sig. Men sådana är vi skapta tror jag, Olov, Pelle & jag...

nä nu årkar jag inte skriva mer..
på återseende...


Kommentarer
Postat av: Mammii

Japp, det är Egons fel.

Men bäst är nog att stanna hemma och kurera dig riktigt så du blir frisk när du ska jobba.

Krya på dig Goje.

Kram/Mammii

2008-08-22 @ 17:44:31
URL: http://ammiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0