Ännu lite minnen+Hyllning till Ismen

Satt precis & läste Robins sammanfattning av Sunny Beach´s -08...det var helt underbart & nu vill man verkligen tillbaka trotts att man bara inners inne just då ville spränga detta lilla ställe vid namn Sunny Beach. Det är så konstigt för ena dagen vill man verkligen lägga sina sissta pengar på en jätte bomb mendans andra dagen kunna tigga till sig till en Lägenhet & bara leva i detta underbara Party ställe... Jag som många andra sa för ca en månad sen idag att Sunny Beach kommer man ju aldrig åka till igen, men frågan är...hmm..?? jaja det är långt tid kvar mycke kan hända, mycke kan ändra sig & mycke kan bli mycke! Tänkte lägga upp lite av musiken vi i stort sett levde för där nere & var en stor krydda i vardagen som satt många minnen iaf för mig & jag tror resten av gubbarna oxå. Vart vi än kom skulle det lyssnas på ISMEN! Fanns inte ISMEN där så gick vi till nästa hak & la på minnet att tills nästa gång skulle det med en cd skiva dit oxå så vi hade flera barer att röra oss på...för det va ju inte direkt snack om vart,hur eller när precis utan det enda som gällde va en bärs & Ismen, då kunde man känna att livet var underbart & inte behöva ansvar, krav, vardagen och verkligheten i Sverige som Robin skrev i sin blogg. 
 
VARNING! (Dessa texter är inte gjort för för det fina örat, jag tar inget ansvar för bestående psykiska men)  =)

 

 

 

 

 




 


Johan & Micke Säger som Robin, Tack för en underbar sommar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0