johoodu! om man bara vill så

Nu ska ja tokblogga om en helt onödig nyhet jag såg på Aftonbladet.se, Hur du gör dina egna sexleksaker med det du har i hemmet...men hallå elle?!?! va fan är de frågan om...& detta har dom mage att lägga ner tid på att trycka ut som "Nyhet" när halva världen är i krig & samtidigt som detta, Os i Peking pågår! Jag blev först förbannad & tänkte skicka ett upprörande mail till redaktionen i brist på annat så som Rickard Olsson fick klagomål på Nazist-skämtet han drog i SVTs Os soffa då Tysklands Dam landslag toska fett mot Brasilien...Men sen va jag inne en snabbis konstigt nog på mannen bästa ställe, toaletten (ovanligt att man befinner sig där inne..aah elle näähee de va det ju inte) & fick syn på att jag faktiskt ägde en av produkterna dom gjorde så jää...vla bra uppfinning av, kort & gott en Eltandborste! Ahaa så va händer nu da? Ah ja fattar ingenting, tror nog den får stå kvar där den står. Eller kanske hyra ut? Jaah varför inte? 
kontakta mig på e-mail om så fallet skulle vara, den är ca 1 år gamal, aldrig bytt borste & med i hyrningen ingår även lite fasttorkad colgate whitefresh mentol på munstycket som grädde på moset. Bara höra av sig vid intresse 


Kommentarer
Postat av: Mammii

Det är väl bra att dom inte bara skriver om allt elände.

Nu till en fråga. Var är du när du tagit bild på tandborsten? Det är ju inte handfatet hos mormor och morfar i alla fall??? Du vet ju att du måste berätta allt för mamma (eller mormor, eller moster) =)

Kram/Mammii

2008-08-21 @ 21:03:32
URL: http://ammiia.blogg.se/
Postat av: kim

jag tog mig friheten att googla fram en palla inte ta kort i min dåvarande ilska =)

2008-08-22 @ 00:47:03
URL: http://trytorun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0