NRJ IN THE....

Ja nu är det söndag & en mycket förinnan tom kim har blivit väldigt mycke helare, nu kan det bara gå åt hälvete men ett försök är alltid ett försök. Har förövrigt igår sagt hej då till Alex, har nog inte riktigt fattat hur tomt det kommer att bli framöver. Pratade med han idag på telefon, resan hade gått bra & han befann sig just då i sthlm centralstationen vidare mot Uppsala. Stegen efter att vi hade sagt hej då & kramat varandra var tyngre än jag trott & kände att det knöt sig i halsen. Även om att detta vad var jag ville inners inne & hade peppat han till halva året så kändes det förjävligt just då & kommer nog kännas så några veckor framöver, känns som att det kommer bli en hel del telefonsamtal om dagen till en viss Alex på mobilen. Nu däremot har jag tid för mig själv, jag är ju en ensam varg inners inne & det ska faktiskt bli riktigt skönt att få börja om på nytt, däremot kommer man ju sakna fika på Folkan, en sallad på Cafe de la cruoit, en hederlig simning ink solning på älvhögsborg, standard runda å bara gå & snacka en överdrivet massa skit & bara skratta åt allt & alla. Detta är ju förstås sånt ja kan göra med andra men det blir som lixom inte samma sak utan Alex. Fick förövrigt ett mail där det bara skrek ut kärlek, Älskar dig oxå Alex ...Your brother 4 life too my friend! kommer sakna vardagen eller bara vetskapen av att man kan smälla bort på en simpel kopp kaffe & snacka bullshit lixom. Imorn ska jag gå upp tidigt & gå iväg till Golfbanan & skjuta lite bollar. Förhoppningsvis är det fint väder annars får det bli Driving rangen under tak. Det är rofyllt & extremt avkopplande där man står i sin ensamhet & kan fundera på livet samtidigt som man bara har fokus på klubba,rörelse & boll. Kan bli en bra start på dagen faktiskt. En bra start på livet & vardagen efter sommarens galenskaper. Förövrigt var jag & Helena på kräftskiva hos far i lördags, det var trevligt men för denna gång fick det bli en snabb visit då Båda var trötta, men vi lyckades få i oss lite kräftor & umgås med folket. Ska förhoppningsvis ta över discogruppen på Sylte Fritidsgård, finns det nått bättre lixom?!?! Min dröm blir bara starkare & starkare...Nu vore det ju jävligt passande om Pelle kom ner oxå, kände för första gången på länge idag att jag saknar ansvaret som man hade för Wendy & hade ju vart super om Pelle kom ner då man kunde få hjälpa till att ta Tyson, tror jag behöver det. Tyson & Nikita är ju trotts allt i mitt liv specielt efter Wendy. Jag hoppas på det bästa ang Pelle.



Nu till Fredagen, Som jag skrev i mitt förra inlägg var det ju snack om Nrj in the park på Lisseberg. Var inte alls sugen på det tills ja såg artisterna & tänkte eeh va fan, kan la va kul att dra iväg & se dom specielt Alex Moreno. Vi älgade iväg Jag, Alex, Patrik & Andreas som förra gången. Vi tog bilen ner & jag bestämde mig för att ta bussen hem ist för att sova över hos nån bekant till Andreas...eventuellt slagga i bilen! Kom ner runt 20:30 & brakade iväg till Lisseberg för att betala entré då vi fick reda på att det precis hade slutat, bra planering! Jaja...vi drog iväg in mot Vasaparken som tydligen inte var vasaparken utan kungsparken som jag skrev om att ravet hade vart i under göteborgs kalaset. Hittade en trevlig krog vid namn Chez amir som tydligen var ett förkrökställe med suveräna alkoholpriser på ynka 20-25 spän för öl & cider. kvällen blev tidigt & lugn då vi tog första nattbussen hem 00.45 där vi fick stå halva resan men det var det värt då Alex hittade nån stackare där som tyckte det var väldigt roligt att ha barnunge nivå snack med en full Alex. Vi fick oss några roliga skratt tills vi började bli förbannade & bad han va tyst. Tror Alex döpte han till "Henrik, 48 bast & fågelskådare".  Nä men känner att motivationen i mitt skrivande ligger inte på topp så då är det ingen ide att fortsätta. kommer tillbaka som vanligt då jag är på topp & överdrivet sugen på att skriva roligheter =)

på återseende...

Lite bilder från Helgen.


Fjantbild på Milos balkon i Sylte i väntan på Alex.


Milos njuter av nikotinet i solskenet som inte synts till på flera dagar.


Jag hitta en rolig gubbe längst upp på Avenyn.


Och självklart skall det antastas, stackar gubbe.


Alex, John men vi kunde kalla han Maria & jag...tydligen polare med Nemos lillebror. En vilsen Värmdöbo i Göteborg.


Jag, Andreas & Patrik påväg mot Chez Amir i väntan på att Alex pissar!


Hitta Josef & Malek på Ches Amir bara sådär oblygt


Alex i egen hög person inne på Ches Amir


Bussresan hem.


Destination Sylte, bara sadla om till ghettostyle med rövhäng om man ska överleva i detta kråkområde.


Hitta en urinerande Bengt aka Beng!


Alex försöker med något jag inte riktigt förstått mig på ännu. Men det är ju Alex^^


En väldigt trött kim + en finsk thailändare vid namn Johannes.

Kommentarer
Postat av: Mammii

Kan förstå att det blir tomt efter Alex. Men som du själv skrev så får du nu tid att komma ikapp.

Ny tröja ser jag. Längtar efter dig jättemycket.

Kram på dig min lilla gullefjun/Mammii

2008-08-25 @ 23:01:39
URL: http://ammiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0