Muskelbyggargym Vs. Framtidsgym

Asså...hej !
Testade på ett annat gym idag, till vanligheten i mitt liv knegar ja på gamla hederliga muskelbyggar gymmet men tänkte att jag skulle kanske behöva förnya mig lite bla. i fettförbränings utövningar så som Cardio. På Muskelbyggar gymmet finns inte allt för fläshiga maskiner med högteknologiskt bakgrund, inga nykaklade duschar, inte frächa snygga växter som får det till en liten trevligare miljö. Däremot på Framtidsgymmet så finns det väldigt mycket högteknologiska maskiner att fördriva träningen med, samt allt annat som jag skrev inte fanns på muskelbyggar gymmet. På både gott & ont må jag säga.

Jag är ju inte den som dömmer utan att utforska men frågan är ju om man verkligen behöver all denna teknologi, dessutom lökar det på 400:-/mån. 
Inte för att någon någonsin kommer bry sig om detta inlägg men mest för att jag själv ska få skriva lite. Här följer ett gäng bilder på gymmen samt prislista.

  

Träningskort  Medlemskap  Dep avgift  Totalt kr  Giltigt:
1 050 kr          150 kr (Sen)       50 kr       1 250 kr     12 månader 
600 kr             150 kr (Sen)       50 kr        800 kr        6 månader 
350 kr             150 kr (Sen)       50 kr        550 kr        3 månader


  

   
  Pris  
 1-gångsbesök110:-  
     
 Autogiro   
 12 mån 398:-/månad  
 12 mån, sambo 725:-/månad  
 24 mån 370:-/månad  
 24 mån, sambo 680:-/månad  
     
 Kontant     
      
  12 mån  4.700:-    
  12 mån, sambo 8.600:-    
  24 mån  8.800:-    
                                  24 mån, sambo 15.900:-  
     
  Övrigt   
  Medlemsavgift 380:-/person    
       

    
   

Kommentarer
Postat av: Mammii

Jösse!! Tur man inte har intresse av att träna på statusgym. Vilka priser! Vem har råd med sånt???

Kan väl i och för sig tänka mig att det är lättare att få experthjälp på de dyrare träningsstället.

Nu är det bara 17 dagar kvar tills jag får krama dig. Guuuuuuud vad jag längtar efter dig.

Kram/Mammii

2008-12-02 @ 08:42:38
URL: http://ammiia.blogg.se/
Postat av: Mammii

Mycket mysko, jag lämnade en kommentar här häromdagen men den verkar inte ha fastnat hummm

ja ja, så är det med cyberrymden, en del svävar väl iväg precis som Fuglesang.

Har för mig att jag skrev något om priser och att det var tur man inte var intresserad av att träna på dyrgym, inte på billiggym heller om sanningen sks fram =)

Kram på dig älskade son, saknar dig hejdlöst mycket hela tiden.

15 dagar kvar tills jag kan krama dig.

/Mammii

2008-12-04 @ 19:28:32
URL: http://ammiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0