Hård Dag...

Nu sitter jag efter en hård dag hemma hos min moster Igen...
Idag va det Operation Tokshoppa på Panduro som gällde, för min moster då da.
1 timme senare, 700 spän fattigare rullar vi ut ur butiken.

Vi hittade gör snygga DesignArk varav en jag skall göra en tavla av, tack moster.

image90

9.50 :- kan inte bli bättre...


Ja vad har ja gjort sen ja skrev sisst tro?, en jävla massa som vanligt.
Vart i Östersund, i lördags va ja i Gbg på shopping med familjen, åt på Ikea, mormor bjöd =)
Igår rita jag lite på en ny tattoo, jävla snygg blev den. Den 29:e är det tattoo mässa i Trollhättan då ja har stora funderingar, förlåt mamma, pappa blir glad "- Den kan du ju ta ur, tatueringar går aldrig bort" (resten av släkten rynkar på näsan) att ta en piercing om priset behagar. Om jag inte fegar ur å springer därifrån vill säga.
Min kära maddicken har fått bestämma sida efter ca 5 min tjaaat. De blir säkert bra.
Ska bli kul & äntligen få gå på den dära jävla mässan för en gångs skull eftersom ja aldrig varit hemma då den går av stapeln. Ja beräknar på besvikelse så är det plus om den är bra. Ja förlorar ju ändå inget på de eftersom man är VIP å slipper betala entre =) Mormor fixar....He He Heee....
Risken är att ja kommer börja gråta då jag inte kan tatuera mig pga pengabrist. Så är det någon där ute som tycker synd om mig så kan ni sätta in pengar på mitt konto. Tackar på förhand för bidraget. Tack Tack Tack...
Varför finns det inte en fond för beroende tatuerade snälla människor som kan söka bidrag till lite av världens underbaraste konst. Kamprad för fan, ställ upp nu för ditt folk! Alla sitter ju ändå & trycker på en Billy bokhylla i hemmet då kan du fan göra något för dom beroende. Ring mig...

Nu känner ja att ja börjar spåra ur igen.
Blev lite ledsen i ögat idag oxå, jag & morfar satt inne på uddevallas sjukhus å drog en kopp kaffe bland virriga passienter, hostande kärringar & högljuda gubbar. Iaf ja läste aftonbladet, då ja plötsligt får syn på en trevlig bild med svensk klassisk gräddglass. kännde mig för 1 secund som Homer Simpson då han ser en öl ni vet själva, ögonen stelnar, ansiktet hänger, ur munnen rinner de dregel ja ni vet. Iaf...hmmm känner att ja aldrig kommer till sak! Men i artikeln stod det att grädden blivit dyrare & då skall glassen oxå höjas, TILL SOMMAREN!!!!
Va fan är det här igentligen?, vart är världen påväg för faa...aaan!?
Först tar dom bort BannanJoe å sen har dom mage till att höja glassen!
Hur fan ska de gå för mig nu då undrar ja då. Ja har ju ett beroende av att gå igenom GB´s alla glassar under en sommar, fråga mamma. Hon har sett min GB glass lista på kylskåpet med kryss över alla genomgådda sorter. Ska Kamprad behöva löka en till fond för dom som inte har råd nu oxå? 
Utan glassen blir de ju för fan ingen riktigt sommar! Ska vi börja behöva smuggla glass nu oxå från Tyskland?
Ringa GlassKallar ist för ÖlKallar. De är ju bara å börja lagra upp nu då om denna sommaren ska gå ihop.
Ja får återkomma med detta.   

Kommentarer
Postat av: Mammii

Ja visst är det för jävligt när pengarna inte räcker och glasspriserna stiger...vojne vojne...Kan nog ge dig ett litet glassbidrag. Bidrag till fler tatueringar ställer jag däremot inte upp på...inte percingar heller. Hoppas innerligt att du fegar ur, eller allra helst att du kommer underfund med att det inte är så smart. Puss på dig. Snyggt papper du köpt för att göra tavla.
Saknar dig/Mammii

2008-02-20 @ 20:23:47
URL: http://ammiia.blogg.se
Postat av: madds

höger!

2008-02-21 @ 08:59:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0