Ja varför inte lixom!

Ja å nu när jag ändå är igång å hyllar folk så va vore sämre än & inte ta med våra kära Berra & Robban.
Finns det goare folk än dessa 2 stiliga herrar? svaret är enkelt!
Näh!

image93

Sånt jävla Dream Team alltså.
Detta är kärlek på Hög nivå ska ni veta.

image94


- Tjena Robban!
- Hahaha Tjena Berra! Hur är de?
- Nja va fan, man va ju nykter i morses men nu börjar de ordna upp sig vöttu, det va julfest igår. Syns de möke?
- Åh fy fa..an. Hahaha...

- De är ju Sulan, Tjena Sulan! Tjena!
- Asså tjena Berra! Tjena Berra, läget?
- Jo för fan å du dah?
- Jo de är fint.
- Fan har du köpt vin?
- VIN? de är ju 80% rom!
- Här ligger Peppes Bodega.
- Peppes Bodega. Då häller dom upp å allt är klart. Shysst! Du ska ha tusen tack för tipset!

- Robban...kolla!
- Mmmm?
- Sulan ha va på e ställe, Peppes Bodega. Dom häller upp vettu 80% rom på vinflaska vetthu.
- Va hette de?!
- Peppes Bodega.
- Glöm allri de du.

Raaataataataa taaa...

- Faan! Herr Ober? Faan dom har inte öppnat än, klockan är snart 10 juh!
- Men du sa vi inte säka frukost föst dah?
- De gör vi juh här, äggliquor

http://www.youtube.com/watch?v=GV2n00avRB0

Kommentarer
Postat av: maddick

haha, puss kim

2008-02-21 @ 09:00:41
URL: http://frukarlssons.blogg.se
Postat av: Sara

Det var första gången när jag skrev kommentaren, jag brukar vara noga med att lämna spår efter mig när jag läser :) Haha, kära gamla sällskapsresan!

2008-02-21 @ 12:02:11
URL: http://berlan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0