Måndag 21/1

Idag har jag vart & hälsat på min lille kusin & hans Mor å Far, dom har precis flyttat från stora gapiga stan till lugna fina Strömslund. De ser ut som ett Villaområde i lyxagaste område. Där kommer han få en trygg å bra uppväxt.


image59


Prata precis med olov, de är ju bestämt lite småsaker ang trippen upp.

De blir ju värsta dreamteamet någonsin:

* Jag
* Olov
* Pelle
* Nishan
* Daniel
* Thony
& kanske Alex

från Thn

* Oscar
* Tobbe
* Grön

Från Ösd.

Funderingar & bestämmelser!

1. Funderar på lapp i trappen, kan båda va bra & jävligt dåligt. Då jag & olov befarar att hela huset kommer fly i panik då vi aldrig någonsin förvarnat om fest.

2. Hjälpa varandra, (styra ner galenskapen). Annars finns ju risken att man kapar nått träd på gården å drar in å planterar i lgh eller monterar ner trappdörren mm...

3. Styra upp Soppkvällen på University. Sen GIII för hela slanten.
Kom dock med ett förslag om att dra soppa innan men de avslogs direkt från olov's sida då de va en sleten kebab som gällde tydligen.

Kommentarer
Postat av: maddicken

tillåt mig att skratta.
HAHAHAHA
Hjälpa varandra? ni är ju likadana allihopa, eventuellt att ni hjälps åt att bära in dedär jävla trädet:)
Lapp i trapphuset är riskabelt kim. väldigt.
kom nu

2008-01-21 @ 20:05:47
URL: http://frukarlssons.blogg.se
Postat av: Mia

ja strömslund är bra, du ser ju hur bra jag blev:)
även om jag är uppväxt ett par meter därifrån.

2008-01-21 @ 22:13:26
Postat av: Mammii

Hej going!
Är du på väg upp till Östersund???
Längtar så efter dig.
Puss & kram/Mammii

2008-01-22 @ 08:22:56
URL: http://ammiia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0