jojoo.

se på fan.
Idag har jag hunnit med mycket som sagt,

1. Gått upp eller iaf rullat ur sängen.
2. Krypit in till duschen.
3. Hjälpt morfar att köpa virke till alltanen.
4. Lirat lite shysst House musik & fått igång dom gammla veteran fingrarna på mixerbordet. Det gick sådär, jag tror nog minsann att fingrarna har blivit en aning fetare i dessa äldre dagar. Av någon underlig annledning kom jag åt fel knappar titt som tätt.

Aleks ~ säger:

"jävla räka" ... du fick till det igen kim, då vet vi vad hon har för nickname.

Från & med idag har även räka kommit in som smeknamn på visst utvalda personer. Så är du inte en lök kan du med glädje utan svår mattematik räkna ut att du är en Räka.

Väderleken idag har varit ljumen med inslag av fett mycke moln, vars resultering inte är uppskattat!
Bättre verkar det inte i Sunny Beach då temperaturen idag bara uppnått 21.0+ skärpning! jag måste ha minst 28+ för att inte frysa & klaga. Ni har en vecka på er att fixa värmen nu!

Förutom detta har jag fått virus på min dator! Någon ska få lida, tyvärr blir det nog min kära morbror & inte fanskapen som skapat skiten! dessutom funderar jag starkt på att stämma Partypoker.com för spam & 3000 dagliga popups. Nackskott!! ge fan i min dator...

usch vad jag har klagat nu.

Har förövrigt tatt hur min "Gay-piercing" i överläppen. Många har pusstat ut, en del har gråtit man tycker ju att jag själv borde vara med & släppa en tår men så är dock inte fallet, förutom att skiten kosta 450 spän att göra då vill säga. Annars utseende mässigt klarar jag mig utan "doten" för jag har ju aldrig problem inom snygghet.

Fick förövrigt lite färsk info från staden Östersund av olov precis:

Mystery_O säger:

solen har ju försvunnit i några dagar.. så även alla fräschingar.. så de ä svalka nu

ILLA!!


THN the end...

image140

Kommentarer
Postat av: Mammii

Redig pojk som hjälper morfar med altanen. Hur ska han klara sig utan dig när du åker iväg? Hur ska mormor klara sig? Millan Jimmie och Bassen, vem ska nu säga massa roliga saker till dom? Men framför allt, hur ska jag klara mig? Bara tanken på att du är flera hundra mil från mig. Långt-bort-i-stan. *snyft* Jag saknar dig ju redan.
Älskar dig min lille goje.
Kramar i massor/Mammii

2008-05-15 @ 23:51:49
URL: http://ammiia.blogg.se
Postat av: Mia

Ta det nu lugnt där nere i Bulgarien!
Vill ju ha hem dig hel och ren så att säga.
Lev livet på en bra nivå helt enkelt.

ha en underbar sommar...så hörs vi!

kram!

2008-05-18 @ 10:03:42
URL: http://miamariah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0