Manlig "otrohetsgen" upptäckt...Äntligen!

Dagens ord + första bild på googlesökning:
Knipplök


Sitter å drar en hederlig kopp kaffe jämte min morfar som jaa? verkar leta efter en kiosk på eniro...viktiga grejer!
Helena ringde & väckte mig eller jag sa att ja var vaken men jag tror inte hon trodde på mig då jag svarade med en 70+ are med rispigg stämma & en aning symtom på en kommande demens. Jag försökte hålla masken samtalet ut. Like A Warrior^^

Sitter förövrigt & funderar på vad jag ska skriva & tänkte att dagens tidning kanske kan ge mig något roligt att skriva om, hitta 2 saker. Ena en bild på min frisör Shadi, ägare av salong Adam med ynka 100 spän dropp in. Kan inte bli bättre.
Ramadan - trettio dagars fasta


Shadi  


Sen till en artikel som inte är mycket för välden men ändå förjävligt enligt min åsikt, världen kommer ju knappast bli bättre med åren. Vi gräver vår egen grav!

Skallades för att han inte hade snus
Publicerad 1 september 2008 kl 11.15.

VÄNERSBORG: I fredags blev en 14-årig pojke misshandlad i Vänersborg. Han blev under kvällen stoppad av fyra personer som frågade pojken om han hade snus.
Då 14-åringen sa att han inte hade det blev han skallad. Det blev ett blödande sår och pojken blev rädd. Händelsen är polisanmäld.
TTELA

- För en sketen liten snus....?

Nu till något mer roligare som dök upp här precis,
ÄNTLIGEN! Nu har vi män något att försvara oss på då lusten tar över sinnena & vi begår otrohet mot våra kärringar, det finns tydligen i våra gener. & det är ju faktiskt en utomordentlig jävligt bra undanflykt att ha som man i vårat lustfyllda samhälle. Jo kolla själv !

Manlig "otrohetsgen" upptäckt

Sverige 02 sep 08:04

Svenska forskare tycker sig ha upptäckt att otrohet och dåliga relationer kan ha att göra med manliga gener.
En studie visar att män som besitter en viss typ av gen oftare misslyckas i sitt kärleksliv än andra.

- Vår studie visar att mäns beteenden i parrelationer till viss del går att förklara utifrån personlig genuppsättning, säger professor Paul Lichtenstein vid Karolinska institutet, till DN. 

Tidigare studier av hormon hos sorkar har visat att monogamt beteende kan kopplas till gener som har med hormonet vasopressin att göra. Den svenska studien visar ett liknande samband hos män. Forskarna har studerat över 2.000 personer och hittat ett samband mellan en genvariant som kallas 334 och beteendet i kärlekslivet. Män med den gentypen hade i genomsnitt svagare band till sin partner och färre av dem var gifta. De som hade en dubbel uppsättning av genen var dubbelt så troliga att drabbas av äktenskapskris som andra.
SVD.se

Va fan är detta? som Morfar uttalade sig, - Nu jämför dom oss med bävrar!
Kan meddela att samtidigt som vi läste detta berättades det om den förträffliga nyheten på radioväst & nu är det ett jävla liv. Haha...ja herre jevlar du!



 på återseende....

Kommentarer
Postat av: Mammii

Ja jo men det är nog helt riktigt, jag har alltid tyckt att vissa karlar är ena riktiga gnagare hehehe

Puss å kram på dig min goe son/Mammii

2008-09-03 @ 07:49:00
URL: http://ammiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0